Toon posts:

Nieuwe monitoren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heya, ik zit er over te denken om 2x 17' monitoren te kopen, en dit te gaan gebruiken op 2048x768x32 in win2k op m'n G400 (niet max)... Ik wil er echt niet meer als f1250,- aan uitgeven, maar wel refreshrates van 85+ halen op beide monitoren.. Als het kan flatscreen, want dat ziet er gewoon zooo geil uit :D
Iemand enige suggesties wat goeie monitoren hiervoor zijn, en of het erg is de monitoren pal naast elkaar te zetten ivm ruimtegebrek (gaat het beeld dan vervormen, en is het slecht voor de monitoren). Thnx!

Verwijderd

Topicstarter
Eeeeh niemand aanraders?

• chiwai_2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-05-2024
hmm lukt dat wel voor zo'n prijs? Die flatscreens zijn rond de 700..800 piek dacht ik zo.

Verwijderd

Topicstarter
Ja ok, maar ik heb totaal geen idee van wat goeie schermen zijn voor rond die prijs! (en dat is dus 2 schermen voor 1250 pieken)

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

WAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, grapjas, jadies goed.

Probeer maar eens bij een mercedes/BMW dealer binnen te lopen, en dan zeggen dat een mercedes voor een prijs van een lada wilt.

hehehehehe, met dat budget, vind je het gek dat er niemand op reageert.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Topicstarter
Doe niet zo triest man.... Kan er eventueel nog wel meer geld voor opzij leggen, maar als niemand zegt wat ik voor welk budget kan verwachten schiet het natuurlijk helemaal niet op... Kortom: ik wil voor niet al te veel geld 2 monitoren (eventueel flatscreen, hangt af van hoeveel extra dat kost), wil weten welke monitoren goed zijn, en nog belangrijker: kan je die dingen wel dicht tegen elkaar aanzetten ivm magnetische velden...

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
hier staat een test van een aantal 17" monitoren (pcm dat wel :+)

www.pcmweb.nl/artikelen/0011/0011-mt1.shtml

kijk daarna maar eens in de pricewatch om te zien of de geteste monitoren per twee in jouw budget passen *D

Verwijderd

Nou om je ff uit je droom te halen. Volgens mij heb je nog niet eens een fatsoenlijk flatscreen voor 1250,-

Ik denk dat je er net een half flatscreen voor kan kopen. Als je voor 17" flatscreen gaat zit je denk ik al snel richting de 4000,- per monitor. Maar ja dan heb je ook wel een geile monitor staan he ;)

WEL EENS VAN DE PRICEWATCH GEHOORD?

Daar staat alles in en kun je zelf helemaal opzoeken/ vergelijken etc etc. Handig hè?

Verwijderd

Probeer maar eens bij een mercedes/BMW dealer binnen te lopen, en dan zeggen dat een mercedes voor een prijs van een lada wilt.
Sterker nog! Hij loopt de BMW/Mercedes dealer binnen en hij zegt dat hij voor de prijs van een Lada maar liefst 2 vette wagens mee wil nemen.

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-05 20:54

Majestic

Neerlandici.

Probeer eens 2 tweede hands monitoren, deze bijv. :

http://www.tweakers.net/aanbod.dsp?ID=5572

die hebben er meer dan 1, ben je voor 2x 485,- = 970,0 klaar.

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

• surfdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 22:34
He Apoc2,

Hij bedoelt natuurlijk een platte beeldbuis en geen tft schermen...
Er zijn ondertussen aardig wat platte beeldbuizen te krijgen, weet het zo niet uit mijn hoofd, maar ik denk wel dat het rond de 750-800 piek per monitor zit. Ik zag op de HCC dat Philips een nieuwe serie heeft en meen dat er in de laatste Computer Totaal een aantal advertenties staan van platte beeldbuizen. Heb hem even niet bij de hand.

suc6

Het kan altijd mooier en beter...

• Arzie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:31
Ik denk dat de LG Flatron 775FT de goedkoopste platte monitors zijn. Die halen 1024x85 Hz en geven dan een best relaxed beeld. Dan ben je ong. 2x f 650 kwijt.

Verwijderd

Topicstarter
Ik bedoelde inderdaad gewoon flatscreen CRT monitoren, en niet van die TFT dingen.. Dat het van die 1250 niet zou lukken had ik onderhand ook wel door, en de reden waarom ik niet in pricewatch heb gekeken is omdat ik totaal geen idee heb wat je van welk merk monitor kan verwachten...
Die LG monitoren, is dat nog een beetje kwaliteit? Ik heb eens ergens opgevangen dat die dingen een echt gigantisch hoog uitvalpercentage hebben, en ze ook niet al te zuinig veel dooie pixels hebben/krijgen....

Verwijderd

LG- 795FT+
17" - 1600x1280;160kHz; .24dp; FlatTron met USB interface (no-grey)

deze kost +/- Dfl. 975,- en is een prima monitor met 3 jaar garantie net als alle andere monitoren.

suc6

Verwijderd

Misschien is de Hansol 710D wat voor jou?
1280x1024@85hz
prijs: 645,-
Pagina: 1