Ik wou al mijn geschoten beeld materiaal gaan veiligstellen op dvd, maar om nou alles te gaan rippen via mijn videokaart vind ik ook weer zoŽn werk, bestaat er geen hardware waar je gewoon het bandje indoet en die hem dan uit zichzelf ript?????? ik heb er nog nooit van gehoord maar het is te proberen...
't kan met DV. Mits de beelden digitaal zijn opgeslagen.
Maar goed, dan moet je alsnog de opname aanzetten en hem verder door laten lopen.
Maar goed, dan moet je alsnog de opname aanzetten en hem verder door laten lopen.
Als je het teveel werk vindt, zijn er bedrijven die dat voor je doen, zie bijvoorbeeld de gele gids oid. Je zal het toch op de een of andere manier op je pc moeten brengen...
verder: wat voor bandjes gaat eht om? je geeft veel te weinig info om er iets nuttigs van te zeggen... als het DV bandjes zijn, kan je het via je camera + firewire kaartje zo kopieren (zie dan je handleiding) en als het geen digitale bandjes zijn, dan moet je echt capturen. En daar zijn geen consumentenproducten voor.
Verzin de volgende keer ook een iets duidelijkere titel svp
.
verder: wat voor bandjes gaat eht om? je geeft veel te weinig info om er iets nuttigs van te zeggen... als het DV bandjes zijn, kan je het via je camera + firewire kaartje zo kopieren (zie dan je handleiding) en als het geen digitale bandjes zijn, dan moet je echt capturen. En daar zijn geen consumentenproducten voor.
Verzin de volgende keer ook een iets duidelijkere titel svp
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Verwijderd
Als je een dv cam hebt kan je toch ook als je s video in hebt, je videorecorder er op aansluiten en met je dv cam capturen?
Dat zou ook moeten werken ja, maar ik neem aan dat de TS het over een analoge cam heeft.
Het is inderdaad wel een optie om dan van iemand een DV cam te lenen (huren?) die de mogelijkheid heeft er een analoge bron op aan te sluiten. Dan kun je daarna het DV bandje in 1 keer capturen op je pc.
Nog steeds geen hele makkelijk oplossing, maar bijkomend voordeel is wel dat de kwaliteit waarschijnlijk aanzienlijk beter is dan wanneer je het met een tv kaart of TV in van een videokaart probeert.
Het is inderdaad wel een optie om dan van iemand een DV cam te lenen (huren?) die de mogelijkheid heeft er een analoge bron op aan te sluiten. Dan kun je daarna het DV bandje in 1 keer capturen op je pc.
Nog steeds geen hele makkelijk oplossing, maar bijkomend voordeel is wel dat de kwaliteit waarschijnlijk aanzienlijk beter is dan wanneer je het met een tv kaart of TV in van een videokaart probeert.
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams