Universele port-replicator MET video?

Pagina: 1
Acties:

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ik heb nu al een tijdje een Toshiba Satellite 1900-303, waar Toshiba geen dockingstation of port replicator voor maakt. Maar ik wil 'm toch graag als desktopvervanger gaan gebruiken!

Bestaan er universele (USB of PCMCIA) port-replicators, die OOK video 1 op 1 doorzetten naar je monitor?

Het dichtst in de buurt komt volgens mij de Easidock 1000EV, die wel een VGA aansluiting heeft, maar ik kan maar niet achterhalen of die nou echt bedoeld is als 2e monitor (gezien de ATI Rage 128XL die erin zit), of dat -ie ook je video van de laptop doorgeeft.

Iemand ervaring? Mailen naar de fabrikant wordt niet op gereageerd, en Google heb ik reeds geprobeerd!

Easidock 1000EV.

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

paQ

woei... het enige topic omtrent de Easidock 1000 EV

ik heb al menig leverancier gebeld voor dit apparaat... Ik snap alleen niet dat er gewoon geen enkele Nederlander (tot nog toe) zo slim is om gewoon 100 van deze dingen in te kopen, want deze dock werkt op ALLE laptops die voorzien zijn van een ToPIC cardbus. :)
(tjek daarvoor je hardware specs)

dus mocht er iemand zijn die weet welke Nederlandse PC boer dit ding verkoopt, laat het aub even weten ;)

bij de hoofddistributeur in de US is het apparaat voor $ 199,- leverbaar, maar (ook na telefonisch contact) de verzendkosten naar Nederland bedragen $70,00

;(

edit @ Jarno:
in diverse fora staat vermeld dat deze 1 op 1 het video signaal zou doorgeven aan een externe monitor, maar aanderen zeggen weer "met enige vertraging" :?

[ Voor 14% gewijzigd door paQ op 02-09-2003 12:44 ]

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.