DTT 3500 aansluiten op onboard sound moederbord

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21:58
Hi

Ik wil mijn Cabridge DTT 3500 aansluiten op mijn onboard sound van mijn mpederbord.
Op mijn moederbord zit SPDIF in en SPDIF out
Nu heb ik deze speakers aangesloten via de SPDIF
Moet ik nu ook de normale kabel (mini jack) ook aansluiten??
Is een kabel met 3 aansluitingen (geel, zwart en groen)

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-08 17:33

JT

VETAK y0

Zet je speakers aan en speel een mp3tje. Naar gelang het resultaat kan je zelf concluderen of dat nodig is :Z Dat kan je btw ook door de gebruiksaanwijzing door te lezen. Het is de bedoeling dat je zelf wat moeite doet voor je de vraag hier stelt.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• WarMaster
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

WarMaster

Nosce te ipsum

Hallo.... er zit me nogal niet een dik pakwerk van een manual bij de DTT3500...

Als je daar niets uit kan halen, dan spoort er iets niet.

We live in a primitive time don't we, neither savage nor wise. Half measures are the curse of it; any rational society would either kill me or put me to some use.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:05

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dit is inderdaad wel erg handleidingwerk, tevens staat in de FAQ hoe je speakers kan aansluiten. Daarin kan je lezen dat dit dus niet perse nodig is, maar als je je effecten van de geluidskaart (a3d enzo) wil gebruiken wel handig kan zijn. Zie de AV-FAQ dus :o

Enne JT en WarMaster, gelieve verder gewoon _niet_ te reageren in dit soort topics als je alleen negatief commentaar hebt. Een moderator kan het op slot doen en als je ons hierop wil wijzen, gebruik dan dit ding: Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gif

Dank u

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.