Toon posts:

Geheime koetjes

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het hier voor elkaar.
9 geheime koetjes die lekker rustig grazen op een pentium-120 en niemand die er wat van ziet.

Ik heb met sysedit in de win.ini file op de regel RUN= de verwijzing naar dnetc.exe gezet.
Verder heb ik bij alle koetjes de optie 1-10 op yes gezet en niemand ziet er meer iets van.
Om verder nog wat extra te kunnen rommellen heb ik op ieder koetje een batch filetje id die map gezet zodat ik snel alle koetjes kan updaten van uit 1 hooft computer.
Het enige nadeel is wel dat ik wekenlijks even met 1 flop en +/- 300 stro baaltjes per koe naar die hooft computer moet om ze van nieuw voer te voorzien en om de herkauwde blokjes weg te smokkellen.
Dit geeft allemaal niets want dan ben ik toch de baas in dat hok en dan kan ik de luitjes die dan les hebben in het leren omgaan met w9x en aanverwante zooi dit even voor mij laten doen.

Zo ziet u maar weer hoe dat je een koe een cloaking device kunt geven die werkt op hun eigen gassen.

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

als je slim bent installeer je de koetjes als service, d.m.v. "dnetc -install". Dan lopen de koetjes ook als de pc's staan uitgelogd.

Verwijderd

Topicstarter
Dat zou wel leuk zijn waren het niet dat die dingen met w95 werken en daar werkt die service niet op.
Via win.ini werkt die voor iedereen die er onder eigen naam op komt te werken.
Scheelt weer een hoop aanpas werk voor in de toekomst.

• pinball
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

pinball

Electric Monk

dnetc -install werkt prima onder win95

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:39
Ik wil niet zeuren hoor, maar het is HOOFDCOMPUTER en niet hooft computer Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

Verwijderd

Je zeurt dus wel! Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/puh2.gif Geintje...
Pagina: 1