Als ik probeer te connecten met Mirc met b.v irc.dal.net, dan duurt het verschrikkelijk lang, nadat hij m'n hostname heeft gevonden, ben ik zeker een minuut aan het wachten voordat hij verder gaat met verbinden:
en dan na het wachten gaat hij verder, en krijg ik dit:
Waar kan dit aan liggen, dat ik zolang moet wachten voordat hij verder gaat met connecten? en wat kan ik hieraan doen?
Normaal heb ik er nooit last van gehad, het is volgens mij gekomen nadat ik voor eht eerst een netwerkverbinding had gemaakt met m'n laptop.
code:
1
2
3
4
5
6
7
| * Connecting to irc.dal.net (6662) - -slimey-r.uk.eu.dal.net- *** Looking up your hostname... - -slimey-r.uk.eu.dal.net- *** Checking Ident - -slimey-r.uk.eu.dal.net- *** Found your hostname |
en dan na het wachten gaat hij verder, en krijg ik dit:
code:
1
| -slimey-r.uk.eu.dal.net- *** No Ident response |
Waar kan dit aan liggen, dat ik zolang moet wachten voordat hij verder gaat met connecten? en wat kan ik hieraan doen?
Normaal heb ik er nooit last van gehad, het is volgens mij gekomen nadat ik voor eht eerst een netwerkverbinding had gemaakt met m'n laptop.
[ Voor 16% gewijzigd door reuzekind op 02-07-2003 12:23 . Reden: extra informatie toegevoegd ]
De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !