Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort een ricoh caplio G3 digitale camera, maar als ik even met de camera bezig ben gaat deze vaak automatisch uit. Er zitten nieuwe philips powerlife AA batterijen in, ik heb ook de mogelijkheid om een veel duurdere lithium ion batterij te kopen, maar in de handleiding van de camera stond dat de AA lr6 batterijen ook geschikt waren. Ligt dit nu aan de batterijen of aan de camera zelf?
Alvast bedankt voor de hulp.

• E-Mile
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-02 00:57

E-Mile

Danteezy!

Ben je er ook echt mee bezig, of laat je 'm gewoon een tijdje aan staan, want de meeste cams hebben wel de neiging na X aantal minuten zelf uit te schakelen (Behalve m'n sony als ie aan de USB hangt, terwijl hij GEEN stroom tapt van de USB ;( )

edit:
FiPo de clown en mamaloeeoeoeoeo

[ Voor 12% gewijzigd door E-Mile op 02-07-2003 12:14 ]

AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:20

SkyStreaker

Move on up!

Ja, of... de klep die de batterijen afsluit is niet helemaal in orde. Kan ook. De camera heeft ook een display lijkt me. Gebruik deze eens niet en zie wat er dan gebeurt.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Verwijderd

Topicstarter
ja, ik ben dan bezig met de camera, ik wil bijvoorbeeld inzoomen, en hij gaat uit

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:51
Is het niet de bedoeling om oplaadbare batterijen te gebruiken omdat deze een stabielere output geven dan gewone batterijen? (of was het nu omgekeerd?)

Verwijderd

Topicstarter
afsluit kapje van de batterijen ziet er perfect uit

• Jur
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jur

Dus....

Bij alle digicams moet je eigenlijk altijd oplaadbare batterijen gebruiken.
Met normale batterijen kan je ongeveer 3 foto's maken, en dan zijn ze leeg.

Verwijderd

Topicstarter
ik denk dat ik dan toch maar zo'n duurdere lithium ion oplaadbare batterij koop

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:37
Verwijderd schreef op 02 July 2003 @ 12:32:
ik denk dat ik dan toch maar zo'n duurdere lithium ion oplaadbare batterij koop
Koop dan een setje GP batterijen met een oplader. Waarschijnlijk goedkoper ook ...

-

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:00
En haal ze dan bij de Dynabyte, daar liggen de GP2000's nu voor €9.95 (2*2=4 stuks)...
Pagina: 1