Mensen ik wil gewoon even meedelen dat je moet uitkijken met de nieuwste biosversie voor dit moederbord. Ik heb deze dus net op mijn moederbordje geflashed maar zit nu dus mooi met de gebakken peren. Zwart scherm, allemaal rode diagnostic leds en geen mogelijkheid tot biosrecovery. Ik heb reeds contact opgenomen met MSI en het enige dat die zeggen is dat ik de bios eruit moet trekken, opsturen en krijg hem weer als nieuw terug. Allemaal leuk en aardig maar dit geintje kost je dan wel 15 euro behandeling plus 2x verzendkosten (je moet ook retour zelf betalen). Heb al eerder problemen gehad met dit moederbord en denk dus dat dit de laatste keer is dat ik ooit iets van MSI haal.
Ik ga vanmiddag naar mijn compwinkeltje toe en ga ff een paar hotflashes proberen en hopen dat dit nog wat gaat opleveren. Anders speel ik het maar via mijn winkel (MSI geeft dan wel weer 3 jr garantie op moederborden aan leveranciers, maar geen garantie aan consumenten -letterlijke uitspraak van MSI vanochtend-).
Ik hou jullie op de hoogte
Groeten
Ik ga vanmiddag naar mijn compwinkeltje toe en ga ff een paar hotflashes proberen en hopen dat dit nog wat gaat opleveren. Anders speel ik het maar via mijn winkel (MSI geeft dan wel weer 3 jr garantie op moederborden aan leveranciers, maar geen garantie aan consumenten -letterlijke uitspraak van MSI vanochtend-).
Ik hou jullie op de hoogte
Groeten
Digital Media Junkie