Toon posts:

laptop gecrashed; wat nu?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Er is een klein slokje koffie over mijn laptop gevallen :) , heb de boel even laten drogen en uitgezet. Na opstarten krijg ik gelijk; plaats boot-diskette. Ik krijg geen windows meer opgestart. De diskette-drive werkte sowieso al niet, cd-rom drive wel. Hoe krijg ik mijn computer weer aan de praat?

thnx.

Verwijderd

jesus zeg...............use the search en gebruik een bootable cd!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 July 2003 @ 11:54:
jesus zeg...............use the search en gebruik een bootable cd!
Wij hebben genoeg geduld gehad met je. Howdo.

Iets geks maar best belangrijk: zat er suiker in die koffie? Zo ja dan is laten drogen niet helemaal het beste wat je had kunnen doen. Want dan kom je later nog eens op de Koffie als die suiker hard is :P

Heb je al eens eens bootable cd geprobeerd?

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2003 12:03 ]

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-07 15:50
Laptop open maken, waarschijnlijk kan je vrij simpel toetsenbord er af halen. Daarna met vochtig doekje moederbord schoonmaken, en even op laten drogen, en de laptop weer in elkaar zetten.
Koffie is een goede geleider, veel beter dan gewoon kraan water. Ik raad je dan ook niet aan om zonder schoonmaken je computer aantezetten in verband met kortsluiting en oververhitting van componenten.
Ik denk dat de kans al groot is dat je door het aanzetten al componnenten hebt gemold, waarschijnlijk moet hij dus naar de reparateur

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

• Nowhereman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-07 23:00

Nowhereman

Ygenweis

Kijk ff uit met het loshalen van het toetsenbord! Ervaring (gelukkig niet de mijne) heeft geleerd dat het snoertje tussen mobo en tobo ERRUG kort is. En het in sommige gevallen bijna niet mogelijk is dit zelf weer terug te steken.

-Pwn the day-