Toon posts:

Heb jij zo'n kast/behuizing?

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb nu al weken gezocht naar een behuizing die een beetje voldoet aan wat ik zoek. Ik weet dat je nooit de perfecte zult vinden maar desalniettemin blijf ik zoeken. Wat ik zoek is:

- 350watt psu (het liefst stil)
- front usb/audio
- front deurtje
- max.150 euro

De enige die ik heb kunnen vinden is de Antec Sonata, maar die glimt me teveel :P

Heb jij zo'n kast? Welk merk/type dan?

Thx.
Manolo

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:12
Als je het voor de rest niet uitmaakt kun je ook een willekeurige kast nemen en daar een Audigi in zetten. Dan heb je ook al je connectors aan de voorkant.

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:04

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Deurtje? Chieftec!

Ik zelf heb een hekel aan deurtjes en klepjes en rommeltjes, dus ik heb een oude Aopen met een Enermax voeding.

• XoReP
  • Laatst online: 12:16
Wat vind je van de H700B van AOpen, al gezien ? :/ http://www.aopen.com/products/housing/h700-series.htm Die voedingen zijn zeer goed ook, ik heb zelf de H600M gehad met een 300W voeding. Deze voeding was de één van de enige 300W die mijn systeem aankon (alleen Enermax, Antec en AOpen dus). De kasten zijn ok van goede qualiteid alleen worden ze door al die qualiteid best wel zwaar ;)

• My-life
  • Laatst online: 10:12
Die is best mooi ja!

Afbeeldingslocatie: http://www.aopen.com/products/housing/images/H700/H700BWEB.jpg

Voedingen zijn idd mooi.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:07
sebastius schreef op 02 July 2003 @ 11:33:
Deurtje? Chieftec!

Ik zelf heb een hekel aan deurtjes en klepjes en rommeltjes, dus ik heb een oude Aopen met een Enermax voeding.
zit geen front USB/audio op ;)
maar is verder wel een verdomd goede case

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:04

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Ik persoonlijk vind die chieftec's afgrijselijk, een gruwel die alleen overtroffen word door de thermaltake xasers's

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Crash-Override schreef op 02 July 2003 @ 11:50:
[...]

zit geen front USB/audio op ;)
maar is verder wel een verdomd goede case
De nieuwe BX serie heeft front USB/audio (en FireWire, deze staat al pas in de Pricewatch (en is daarnaast ook te koop bij MyCom). De nieuwe BX serie is ook gewoon onder de 150 euro geprijst en wordt ook geleverd met de gewone (300/340W) Chieftec PSU's. Die PSU kan je systeem waarschijnlijk prima voeden, 340watt is meestal wel genoeg voor je systeem. :)

Meer informatie over die nieuwe BX serie: Chieftec *nieuwe* BX reeks
Ook wel een interessant topic over de voeding trouwens: Hoe zit het met die chieftec voedingen

[ Voor 14% gewijzigd door Laurent op 02-07-2003 12:11 ]

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:03

LopeZ

Too much is never enough

Zoek vraag, kun jezelf doen daarnaast is smaak ook iets persoonlijks en voor iedereen anders.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.