Toon posts:

Wie kent dit: XP herstart regelmatig

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoef niet de oplossing voor dit probleem (automatische herstarten aanzetten, visueel geheugen groter maken, wat allemaal NIET helpt.. Maar ik zoek mensen die dit probleem ook hebben gehad.

Dit om te beargumenteren dat XP op veel pc's niet optimaal kan draaien en vaak reboot. Op sommige systemen werkt het prima, op sommige weer niet.

Ik wil graag de hardware configuratie weten en misschien heb je ook een stukje software wat het probleem veroorzaakte?

Laat maar weten!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Ik mis het nut van het topic een beetje? Er zijn heel wat mensen die dit probleem hebben, dat komt niet door XP, maar door een conflict dat optreedt tussen een los stukje software en het OS. Omdat veel mensen het vinkje aan hebben staan, zal hij dus gewoon rebooten ja.

Kijk eens in de search, dit soort opsomtopics zien we liever niet in WOS :).

Verwijderd

Ik heb vanaf het begin van Windows XP dit (ff tellen) op 1329 (home en pro door elkaar) systemen geinstalleerd. Geen enkele van mijn klanten heeft problemen met PC's die spontaan rebooten en er worden vanuit deze systemen best exotische programma's gebruikt (zoals Klubas).

Systemen waarop dit geinstalleerd is: Dell, Compaq, HP, Siemens (in volgorde).

Ik denk zelf dat je niet voor elkaar krijgt om te bewijzen dat veel PC's niet optimaal kunnen draaien met Windows XP.

Het rebooten is gewoon een instelling; zet die uit en je krijgt een BSOD welke je moet oplossen.

Dit topic is gesloten.