Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
ben er ook vluchtig doorheengegaan en een paar puntjes gedeeld
Yupz, alleen jammer dat ik vanmorgen mijn bed uit moestVerwijderd schreef op 02 July 2003 @ 11:18:
ik heb ff het draadje gemod, en meteen gereageerd
ej, wel gzelg gister he?

Is wmb idd geen +3 waard, maar als je de moderaties bekijkt zijn een heleboel anderen een andere mening toegedaan 
(ik heb 'm al eerder een dubbele overgewaardeerd gegeven)
Geen PM klusje imo.

(ik heb 'm al eerder een dubbele overgewaardeerd gegeven)
Geen PM klusje imo.
[ Voor 10% gewijzigd door botoo op 02-07-2003 11:39 ]
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Het is onjuist te stellen dat een copy/paste reactie per definitie waardeloos is. De informatie kan best nuttig zijn en daar gaat het tenslotte om. En de poster heeft ook moeite moeten doen om het op te zoeken en hier te posten en daar mag hij ook wel voor beloond worden. De reactie waar het hier om gaat staat trouwens wel goed op +2 en is al zo vaak gemod dat ik me er maar niet meer mee bemoei.
Eensch, maar dat word er ook niet gezegd, een zinvolle c/p mag wmb best op +2 komen (en in uitzonderingsgevallen op +3), maar in dit geval is een +2 imo een nette score.polaris schreef op 02 juli 2003 @ 12:29:
Het is onjuist te stellen dat een copy/paste reactie per definitie waardeloos is.
* botoo vind een c/p b.v. niet zinvol als er met 1 klik op de bron dezelfde text staat.
Het plaatsen van

en waar dat toe leid weten de meesten hier wel.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Dank je, nu kan ik weer naar het RIAGGbotoo schreef op 02 juli 2003 @ 12:46:
Het plaatsen vanmirror
is soms ook behulpzaam, maar je _kan_ ook overdrijven
en waar dat toe leid weten de meesten hier wel.
hej we waren er net overheenbotoo schreef op 02 July 2003 @ 12:46:
[...]
Het plaatsen vanmirror
is soms ook behulpzaam, maar je _kan_ ook overdrijven
When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.
Pagina: 1