[Win Server 2k3] Download-probleem

Pagina: 1
Acties:

• hwschuur
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07-11-2024
Ik heb een probleem met Windows Server 2003.
Sommige .exe-files en sites worden niet goed gedownload met IE.
Bij bijvoorbeeld ATi.com wordt de Flash-balk niet weergeven (Flash is wel geïnstalleerd)...
Winzip 8.1-setup.exe kan ik wel downloaden, maar drivers weer niet...
Ik dacht eerst dat het aan security-instellingen van IE lag, maar na deze op Low te hebben gezet is het probleem nog niet opgelost.

Zijn er dingen die ik over het hoofd zie?? Zijn er 'overrulende' instellingen oid?? :?

(edit: met een ander OS werken dezelfde downloads en dezelfde sites wel, alles wordt correct weergegeven en gedownload.)

[ Voor 13% gewijzigd door hwschuur op 02-07-2003 10:56 ]

Verwijderd

internet explorer enhanced security configuration uninstallen doet wonderen.
(add/remove programs > windows components)

• Nowhereman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-04 10:29

Nowhereman

Ygenweis

Ik heb nog niet gewerkt met 2k3 maar zou het woord "configuration" niet al aan moeten geven dat je hier ergens instellingen voor kan wijzigen?

-Pwn the day-

• hwschuur
Hmmm ook na het uninstallen van deze Enhanced Security Configuration kan ik nog steeds bijvoorbeeld niet op http://mirror.ati.com/support/driver.html komen (The page cannot be displayed)... Ook krijg ik de The page cannot be displayed-melding bij het downloaden van bijvoorbeeld de DirectX 9.0a-runtime :(
Bij de Security Settings van IE staat bij Downloads, File Download 'enabled' gewoon aangeklikt..
Winzip-setup kan ik wel downloaden.

[ Voor 13% gewijzigd door hwschuur op 02-07-2003 17:38 ]

• Nowhereman

Nowhereman

Ygenweis

Op die pagina draait wel javascript, kan het niet zijn dat je browser daar een probleem mee heeft? Ze hebben er namelijk geen 'noframes' statement inzitten (anders zou je namelijk een melding krijgen dat je browser geen fames ondersteund)

-Pwn the day-

• hwschuur
ook scripting staat enabled.. Ik snap hier echt niks van :?

• Nowhereman

Nowhereman

Ygenweis

Je hebt verder geen antivirus spul of firewall-achtige software op je PC rondspoken die je het surfgenot durven ontnemen?

-Pwn the day-

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
De workstaton guide van Neowin gevolgt?

Ik heb trouwens nergens last van. En ik heb ook alleen de instellingen van IE verwijdert/verandert.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Verwijderd

hmm denk dat het idd aan win2k3 ligt : heb 2 netwerkaarten i me pc zitten 1x 100mbit en 1x een oude 10mbit, soms dan werkt me 100mbit NIET met het internet (duz WWW) maar bv kazaa, DC++, streamed content, zelfs internet games die doen het, als ik dan me utp kabel van de 100mbit naar me 10mbit verplaats dan doet ie het opeen wel weer (IE;WWW) denk dat er duz iets fout is in win2k3 ofzo

• hwschuur
nope, geen AV- en NIS ofzo... mja, guide van NeoWin gebruikt voor opzetten systeem... en ik heb maar 1 netwerkkaart :'(

Op ATi.com zie ik maar 1 plaatje (laptop rechtsonder), heeel weird |:(
Ook werkt Windows Update niet... :( -- ik krijg het downloadvenster op het scherm, maar de teller komt niet verder dan 0 kb.

[ Voor 56% gewijzigd door hwschuur op 02-07-2003 22:17 ]

• Nowhereman

Nowhereman

Ygenweis

Ben je wel aangelogged als Administrator en niet als user?
Check anders (ook) even in de MMC wat de computer policy is. En eventueel de policy is voor het account/group waar je onder werkt.

-Pwn the day-

• hwschuur
yep ook nog als Admin... ik zal ff kijken.

• Aspje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-11-2024

Aspje

Blaat

Dit heb ik ook gehad :S Ik ging toen kijken of het aan IE lag, dus ff opera geinstalleerd. Opera deed het wel gewoon goed. Ik toen weer kijken naar IE en die deed het toen ook gewoon...

• Brazza
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-05 05:40

Brazza

Byte me!

Volgens mij staat je beveiligings level te hoog van IE.

• hwschuur
mjah opera heb ik dus ook geïnstalleerd maar die kan gek genoeg de pagina ook niet volledig op het scherm zetten. Mijn beveiligingslevel staat op medium-low, dus daar ligt het ook niet aan :(

• hwschuur
niemand?? :'(

Verwijderd

Ik heb hier ook last van. Ik kom de Symantec site helemaal niet op. En bij Microsoft kom ik niet op de download website. Wie oh wie kan helpen.

Al mijn security levels van IE staan op low en ook ik heb Opera geprobeerd maar met hetzelfde resultaat....niks dus.

Wat kan dit zijn?

• hwschuur
Heeft inmiddels nog niemand een idee dat enigzins kan leiden tot een oplossing?
Kan het misschien aan de provider liggen?? :?
Wie o wie helpt??

edit: ook heb ik in de Groups Policy Editor zoveel mogelijk internet-security-settings uitgezet.. Nog stééds kan ik bijvoorbeeld ATi.com niet bereiken :(.

[ Voor 36% gewijzigd door hwschuur op 20-08-2003 21:34 ]

Pagina: 1