Het komt in mijn Access 2000 applicatie steeds vaker voor dat als ik een waarde selecteer in een keuzelijst met invoervak dat de letters van de geselecteerde waarde verdwijnen. Ik gebruik geen aparte instellingen. De rowscource van de keuzelijst is gewoon een simpele query. Het sourceobject van het formulier is een parameter query die de waarde van de keuzelijst als parameter heeft. De afterupdate van de keuzelijst heeft dan ook alleen de code: Me.Requery
Het vreemde is dat de letters geheel random verdwijnen. Op sommige formulieren 10% van de keren op andere 50%. Zodra ik in de keuzelijst ga typen, komen de letters weer te voorschijn. Ik heb het vermoeden dat het met het enigzins trage netwerk te maken heeft. Kent iemand dit probleem?
Het vreemde is dat de letters geheel random verdwijnen. Op sommige formulieren 10% van de keren op andere 50%. Zodra ik in de keuzelijst ga typen, komen de letters weer te voorschijn. Ik heb het vermoeden dat het met het enigzins trage netwerk te maken heeft. Kent iemand dit probleem?