[Overnet] "not all written (0,512)" + HDD geluid

Pagina: 1
Acties:

• Vimana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-09 22:28
Als ik Overnet meestal een minuut of 10 aan heb staan krijg ik regelmatig de volgende foutmedlingen onder elkaar in de status bar:

"not all written (0,512)".

Dit gaat gepaart met een vreemd repeterend schraap geluid van m'n HDD en mijn PC wordt rete-traag. Ik kan vrijwel geen windows openen/verplaatsen/oproepen.

Na een kleine 5 minuten is het geschraap opgehouden en doet alles weer normaal.

Waar kan dit aan liggen?

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Het is (volgens google :P ) een debug berichtje dat verder geen kwaad kan, maar aangeeft dat de HDD te langzaam is. Je schijnt de meldingen kwijt te zijn door verbose uit te schakelen, maar dat stopt naaturlijk het schrapen niet, dat lijkt een kaduuke HDD. Ik zou even controleren of je HDD nog wel goed is, of dat 'ie op sterven ligt. (Zie FAQ Opslagmedia & I/O Controllers (21-06-2003) )

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Vimana
  • Laatst online: 05-09 22:28
F_J_K schreef op 02 July 2003 @ 13:01:
Het is (volgens google :P ) een debug berichtje dat verder geen kwaad kan, maar aangeeft dat de HDD te langzaam is. Je schijnt de meldingen kwijt te zijn door verbose uit te schakelen, maar dat stopt naaturlijk het schrapen niet, dat lijkt een kaduuke HDD. Ik zou even controleren of je HDD nog wel goed is, of dat 'ie op sterven ligt. (Zie FAQ Opslagmedia & I/O Controllers (21-06-2003) )
Hoe krijg jij dit met Google? Ik krijg slechts 1 relevante link naar een forum waarop iemand dezelfde vraag stelt, maar geen antwoord krijgt :) .
Tijdje terug met een IBM tooltje m'n disk gechecked, er zitten wel een paar bad clusters in :'(

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Vimana schreef op 02 July 2003 @ 13:14:
Hoe krijg jij dit met Google? Ik krijg slechts 1 relevante link naar een forum waarop iemand dezelfde vraag stelt, maar geen antwoord krijgt :) .
Zuu ik normaal er al bij hebben gezegd maart in dit geval kom je teregt bij warez sites dus ik post ze maar niet :D
Tijdje terug met een IBM tooltje m'n disk gechecked, er zitten wel een paar bad clusters in :'(
IBM RMA - Welke verpakking? Hoe verzenden? :Y)
de eerste eerste hit bij [google=ibm rma] :D

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)