Toon posts:

Onno, kom uit je bed!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nu begint 't me echt te lang te duren! De stats zijn allang klaar bij Dnet, maar er is nog steeds geen DPC Hitparade! We hebben nota bene op zondag 1 miljoen meer dan TA geflusht!

Dat gaat - vandaag - jeuken als je proud member of Gamegate.com grazers bent!

Verwijderd

Ja ik zit ook op de stats van m'n PF te wachten......

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:15

IceStorm

This place is GoT-like!!!

:)... Ach ja... die jongen moet ook uitslapen :)...

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-04 11:46

PcDealer

HP ftw \o/

Daarom had ik de unofficial stats ook al gepost.

LinkedIn WoT Cash Converter

Verwijderd

Waarom zijn er niet meer mensen die kunnen/willen posten???

Dat is toch veel makkelijker en sneller?

Verwijderd

Gebeurt de laatste tijd wel vaker, zijn de stats er smorgens vroeg al, maar dan komt de hitparade 's avonds laat pas :(

• Sequence
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

onno is de enige die op dit moment de dpch kan posten, ik heb mezelf ook al aangeboden, maar nee.. we moeten dus maar wachten tot onno elke dag wakker wordt :(

• B-Force
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:46
En meestal is dat niet al te vroeg, gezien de tijden dat de DPCH verschijnt. ;) Maarreh, Onno doet het etnminste wel iedere dag! Complimentje waard!!!!

Verwijderd

Op maandag 27 november 2000 15:22 schreef Teffa het volgende:
Waarom zijn er niet meer mensen die kunnen/willen posten???
Onno heeft een of andere sql server draaien waar hij alle data instopt. eens kijken of hij het geheim wil verklappen.

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Onno, kom uit je bed!!!
Ehm, ik weet niet tot hoe laat jij slaapt, maar ik ben om 14:38 al lang op hoor. :)
Nu begint 't me echt te lang te duren!
Ik geloof dat hier eeeeeeeeven een klein misverstandje uit de weg geruimd moet worden: jij hebt geen recht op een DPCH ofzo, evenmin als ik de plicht heb om dat ding te posten.

Verwijderd

Op maandag 27 november 2000 17:01 schreef Onno het volgende:
Ik geloof dat hier eeeeeeeeven een klein misverstandje uit de weg geruimd moet worden: jij hebt geen recht op een DPCH ofzo, evenmin als ik de plicht heb om dat ding te posten.
Ik meen WEL recht te hebben op een dagelijkse portie stats.. :( die zijn nl. mijn reden om mee te doen.

Ik ben wel realistisch genoeg om te beseffen dat we Onno niet kunnen verplichten of kunnen eisen dat hij ze post.

Oplossing: meer mensen die op GoT en T.net kunnen/mogen posten in diezelfde layout (evt. zonder hoogste stijgers lijst en met top 40. eigen mening :) ).

Lost alles op.. als Onno niet wil/kan posten hoeft hij niet en wij krijgen onze dagelijkse stats :)

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ik meen WEL recht te hebben op een dagelijkse portie stats..
Dagelijkse portie stats: http://stats.distributed.net/rc5

Niet dat je er recht op hebt, maar ze zijn er wel (bijna) elke dag. En daarnaast is er ook nog een DPCH, en daar heb je nog veel minder recht op.

Overigens loop je te blaten over niks, want je krijgt elke dag een DPCH.

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

De discrepantie tussen Dnet stats en Tnet stats zijn een beetje doorn in het oog (ook hier). Het is natuurlijk niet zo, maar het lijkt erop dat er luiheid in het spel is.

* Delerium zou die stats graag direct bij Tnet willen zien, al was het maar om vroeg een nieuwsposting te hebben.

* Delerium is toch blij met Onno, die het 'm elke dag toch maar weer lapt :).

Verwijderd

Onno het is heel simpel....

a. jij hoeft het niet te doen..! je ziet dat er genoeg anderen zijn die de ondankbare taak op zich willen nemen... geef ze de kans om op T.net te posten.

B. Ik loop dus niet te blaten, dat doet een geit en zover ik weet ben ik dat dus niet. :(

C. Tevens vindt ik de toon die je hier WEER neerzet de verkeerde. Dit heb ik je ook al eens verteld in private mailtjes maar goed.
Ik ben van mening dat de DPC een team is ... dat betekend dus ook VOOR de leden, dat houdt dus in dat ze wel degelijk recht hebben op stats. Net zoals ik mijzelf heb verplicht dat te doen door een sub-team te beginnen.

Mocht je een andere mening hebben dan hoor ik dat graag (via hier, mail of ICQ).

• Sequence
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

Proxy71:>> je kunt je stats ook bij dnet bekijken heh.. maar ik ben het er wel mee eens dat het flauw is dat Onno het alleenrecht op de dpch houdt, hij heeft wel het statsproggie geschreven, maar hij is niet de gene die met het hele idee is begonnen..

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:15

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik vind wel dat er stats moeten zijn elke dag op t.net ik vindt alleen NIET dat het een plicht is van iemand om dat om 8 uur 's morgens te doen.
Ik ben al lang blij dat er iemand iig zo goed als altijd de stats in een hitparadetje knalt ;)

Verwijderd

Topicstarter
Onno, je moet je niet meteen aangevallen voelen. We waarderen het allemaal ontzettend dat je iedere dag de DPCH maakt. Ik had de topic meer voor de fun gepost, jammer dat dat niet zo bij jou overkomt.

Verwijderd

No offence, maar waarom wordt de DPCH tegenwoordig zo laat gepost :? Voor een tijdje terug stond de DPCH er al zodra de stats run bij D-net was afgelopen, toch :?

• PcDealer
  • Laatst online: 28-04 11:46

PcDealer

HP ftw \o/

Op maandag 27 november 2000 19:13 schreef The ManiaC het volgende:
No offence, maar waarom wordt de DPCH tegenwoordig zo laat gepost :? Voor een tijdje terug stond de DPCH er al zodra de stats run bij D-net was afgelopen, toch :?
Toen was de run ook om 15:00 klaar :(

LinkedIn WoT Cash Converter

Verwijderd

Om misverstanden te voorkomen:

Ik heb bedoeld het volgende (als het niet duidelijk was)

1. Ik ben van mening dat stats een recht zijn van de leden... dit is de reden dat sommigen meedoen.

2. De leden zijn het grootste bezit van de DPC zonder hun komen er precies 2000 blokkies per dag los.

3. NIEMAND is verplicht stats te posten ten zij hij/zij daar voor wordt betaald (is niet zo denk ik dus NIEMAND is verplicht)

4. De toon die door een aantal mensen (meer dan 1) wordt gebruikt vindt ik gewoon niet prettig.... mijn mening !

5. Onno: Iedereen waardeerd wat je doet ... ik zeg niet dat je slecht werk doet, maar als jij een stelling neerzet waar ik het niet mee eens ben dan geef ik mijn mening, nothing personal ...
Pagina: 1