Toon posts:

Acrobat Distiller Printer Description File

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik probeer uit Quark Xpress 5.0 een document naar distiller te printen. Als je dan op de keuze balk 'PDF maken' kiest dan geeft hij deze melding aan:

Het Acrobat Distiller Printer Description File is nu niet geinstalleerd. In plaats daarvan word een algemene PPD gebruikt.
Hier druk je dan op OK. Dan druk je op printen.
Nu zegt hij van hoe en waar je hem op wilt slaan. Je geeft hem een naam als test.pdf ofzo. Nu ga je verder.. en dan is hij klaar. Maar dan staat het document niet op de geslecteerde locatie..

Weet iemand wat dit kan zijn, en hoe dit opgelost kan worden?

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Welke Acrobat gebruik je?

Gebruik je PostScript printer-drivers? Zo nee, moet je de Generic Printer Driver van Adobe eens proberen. Afdrukken met de Distriller als printer werkt bij mij prima (Acrobat 5) Maakt niet uit welke aplicatie ik het in gebruik, ik krijg overal netjes PDF's van.

Ey!! Macarena \o/

Verwijderd

Topicstarter
Acrobat 5.0 wordt er gebruikt. Maar het gekke is, dat op andere computers het wel werkt! En hier op wordt hetzelfde gebruikt.

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Ik weet dat je met Acrobat een printer MOET hebben die PostScript ondersteund. Heb je dat niet, dan moet je op de site van Adobe de Generic PostScript driver gebruiken. Daar zit dan ook een PPD bestand bij, welk ook weer nodig is voor bepaalde dingen.
Als ik even snel een conclusie trek, lijkt het me erop dat je de PostScript drivers & .PPD mist.

En die files vind je hiero.

[ Voor 17% gewijzigd door RaZ op 02-07-2003 09:39 ]

Ey!! Macarena \o/