Ik ben nieuw hier dus hoop maar dat ik in goede deel post. Ow en ik denk dat topic titel niet goed is, vergeef me 
Ik heb een sweex router (vandaar netwerk forum) en inet delen etc. gaat perfect. Ik Kan allen op battle.net (sc/bw/d2/w3/w3exp) niet met meer dan 2 man game in (het kan wel maar dan te veel lag om te spelen). Ik heb iets geprobeerd met port 6112 open te gooien, maar weet niet zeker of dit goed is (port wel hoe in te stellen niet). Ook heb ik bij CS ineens lags die ik eerst niet had...
Bij sweex site en hier bij search kwam ik niet veel verder, als iemand hier verstand heeft van sweex routers en een oplossing weet, plz laat het me weten.
Weet niet of het nodig is, maar ik post system wel even, misschien dat hier iets mis is...
MB Asus p4c800 Del/G-Lan/Raid ATX
Asus V9900 TD FX5800 128mb video kaart
CP p4 3.06 GHZ 512/533 BOX
1024 DIMM 400 DDR
WD HD
Lite on DVD
Lite On CD-RW
AUdigy 2 SB
3com netwerkkaart (die gebruik ik, niet die van MB)
WIndows XP
Sweex Router
Ik heb een sweex router (vandaar netwerk forum) en inet delen etc. gaat perfect. Ik Kan allen op battle.net (sc/bw/d2/w3/w3exp) niet met meer dan 2 man game in (het kan wel maar dan te veel lag om te spelen). Ik heb iets geprobeerd met port 6112 open te gooien, maar weet niet zeker of dit goed is (port wel hoe in te stellen niet). Ook heb ik bij CS ineens lags die ik eerst niet had...
Bij sweex site en hier bij search kwam ik niet veel verder, als iemand hier verstand heeft van sweex routers en een oplossing weet, plz laat het me weten.
Weet niet of het nodig is, maar ik post system wel even, misschien dat hier iets mis is...
MB Asus p4c800 Del/G-Lan/Raid ATX
Asus V9900 TD FX5800 128mb video kaart
CP p4 3.06 GHZ 512/533 BOX
1024 DIMM 400 DDR
WD HD
Lite on DVD
Lite On CD-RW
AUdigy 2 SB
3com netwerkkaart (die gebruik ik, niet die van MB)
WIndows XP
Sweex Router
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2003 01:19 ]