Toon posts:

Netwerk werkt, is dit hardware/software of netwerk???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nieuw hier dus hoop maar dat ik in goede deel post. Ow en ik denk dat topic titel niet goed is, vergeef me :)

Ik heb een sweex router (vandaar netwerk forum) en inet delen etc. gaat perfect. Ik Kan allen op battle.net (sc/bw/d2/w3/w3exp) niet met meer dan 2 man game in (het kan wel maar dan te veel lag om te spelen). Ik heb iets geprobeerd met port 6112 open te gooien, maar weet niet zeker of dit goed is (port wel hoe in te stellen niet). Ook heb ik bij CS ineens lags die ik eerst niet had...

Bij sweex site en hier bij search kwam ik niet veel verder, als iemand hier verstand heeft van sweex routers en een oplossing weet, plz laat het me weten.

Weet niet of het nodig is, maar ik post system wel even, misschien dat hier iets mis is...

MB Asus p4c800 Del/G-Lan/Raid ATX
Asus V9900 TD FX5800 128mb video kaart
CP p4 3.06 GHZ 512/533 BOX
1024 DIMM 400 DDR
WD HD
Lite on DVD
Lite On CD-RW
AUdigy 2 SB
3com netwerkkaart (die gebruik ik, niet die van MB)
WIndows XP
Sweex Router

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2003 01:19 ]

Verwijderd

hoe weet jij nu dat 't aan je router ligt.
probeer 's om je router d'r tussenuit te gooien en effe de internetverbinding op je eigen pc.
probeer dan nog 's te cs-en. Check dan de lag.
Het kan natuurlijk ook gewoon de server zijn waar je op speelt. Kijk wel dat bij netspeed van het cs browse menu een hoop groene bolletjes staan. Die zijn meestal iets minder laggerig.

• Madnessi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-08-2025
is je sweex router niet kokend heet, want ik heb een switch die kookend heet word die dan voor de lag zorgt

• brokenp
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
probeer je nu met 2 man vanaf jouw locatie via de router op battle.net te spelen? dan is het logisch dat ie lagt, er moet dan nl 2x zoveel data door je internet verbinding heen.

staat er niet ergens anders ook een pc aan, die kazaa ofzo aan heeft staan?

Verwijderd

Topicstarter
Nee, het is echt de router (heb ook zonder router gespeeld). Tis niet doordat de andere comp data gebruikt (die staat uit) en het is gewoon met anderen in een game :)

Dat het iets met die porten is weet ik 100% zeker, ik snap alleen niet hoe ik ze open moet gooien, en sweex site is daar ook niet duidelijk over, dus als iemand sweex menu kent en weet hoe het moet, plz...

• brokenp
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
als je router DMZ ondersteund( zie het boekje), zet dit dan aan, naar de pc waarop je wil spelen. Zet dit dan wel na het spelen weer uit.
Als hij nu nog steeds lagt, dan ligt het niet aan de poorten, maar eerder aan de router zelf ofzo...
Pagina: 1