Cooler voor Diamond Monster Fusion 16MB

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• Bochtje
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-10-2022

Bochtje

Wie niet waagt, die niet wint!

Topicstarter
Mensen, ik heb van een vriend van me bovenstaande videokaart gekregen.
Er is echter 1 probleem: er zit een dusdanige speling op de cooler dat die een ontzettende herrie maakt en voor geen meter koelt.

De fan is "verzonken" in een heatsink , maar wel gewoon demontabel.

Nu zou ik een nieuw fannetje willen kopen, maar kan die tot nu toe nergens vinden.

Als het niet compleet duidelijk is hoe dat ding er uit ziet wil ik wel even een fototje maken, voor nu ga ik er vanuit dat het duidelijk is.

Mijn vraag is dus: Wie weet waar ik zo'n fannetje kan kopen ?

Alvast bedankt

Bochtjes zijn Kewl

Verwijderd

Zo een verzonken fannetje zul je niet makkelijk vinden. Schroef er gewoon een klein, niet verzonken fannetje op, dat zal ook zijn werk prima doen. Het ziet er alleen iets minder netjes uit. Meer niet. Succes er mee.

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-02 18:26

swampy

Coconut + Swallow = ?

Doet me denken aan die nvidia fannetjes' die zijn ook verzonken in hun heatsink ( ja bezit een GF 256 DDR )

Die fan van mij is ook kappot, weet al dat ik een 12 volt fan nodig heb ervoor

En kan die fan zo bestellen bij nvidia....ach ja....

There is no place like ::1

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:16
Ah je hebt een VooDoo Banshee _/-\o_. Volgens mij wordt zo'n ding niet zo heel erg heet, voel anders een aan de heatsink hoe heet het ding nu is.

Misschien kun je ergens een P1 koeler vandaan halen en die erop schroeven/plakken.

tvw

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-02 16:55
ShotGun schreef op 02 juli 2003 @ 01:27:
Ah je hebt een VooDoo Banshee _/-\o_. Volgens mij wordt zo'n ding niet zo heel erg heet, voel anders een aan de heatsink hoe heet het ding nu is.

Misschien kun je ergens een P1 koeler vandaan halen en die erop schroeven/plakken.
Mijn creative banshee was pasief gecooled. Draait btw @ 100-100 standaart best hummor :)

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Mooie kaart idd, maar deze valt prima passief te koelen zoals Astennu zegt. Gelijk ook een ander voordeel daarbij > geen herrie meer ;). Echter is het dan wel belangrijk, dat de heatsink er goed op zit met behulp van schroeven/klemmen, en wat koelpasta erbij. Als het goed is, past er best een 4x4cm, of misschien een 6x6cm heatsink op. Chipsetheatsinks, of de genoemde P1-koeler, zouden hiervoor de oplossing kunnen zijn.

Kijk eens rond in computershop naar 2ehands spul, of vraag of ze nog zo'n koeler hebben liggen. Kijk voor chipsetheatsinks (zonder fan) in de T.net pricewatch, bij de afdeling overclocking, cooling en mods.

Ook met de search op videokaart koeler zijn hier een flink aantal topics over te vinden, dus deze gaat dicht. Succes met het vinden van een passende heatsink/koeler :)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.