welk programma om ondertitelling in DiVX\SVCD te stoppen

Pagina: 1
Acties:

• p-de-geus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-07 12:07
wat voor programma kan ik gebruiken om ondertiteling in SVCD\DiVX te stoppen. ik wil namelijk mijn SVCD's zo maken dat als ik ze in een losse DVD-speler stop er ook ondertitelling komt.

dSLR: Nikon D5300;

Verwijderd

vobsub

Verwijderd

Dus je bedoelt dat je een svcd hebt op je comp. Je wil er ondertiteling bij plakken. Dan op cd fikken. In een dvd speler stoppen en dan wil je ondertiteling zien. In dat gevoel moet je de ondertiteling in iedere frame erbij doen, dat kan volgens mij met Virtual Dub.

VobSub is toch alleen voor ondertiteling op je comp ? of kun je het srt bestand op de een of andere manier erbij fikken ?

Verwijderd

Vobsub kun je gebruiken als plug-in voor Virtual Dub, dus kan je ook ondertiteling toevoegen op je SVCD's n DVD's

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-01 13:33

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Verwijderd schreef op 02 July 2003 @ 01:01:
Dus je bedoelt dat je een svcd hebt op je comp. Je wil er ondertiteling bij plakken. Dan op cd fikken. In een dvd speler stoppen en dan wil je ondertiteling zien. In dat gevoel moet je de ondertiteling in iedere frame erbij doen, dat kan volgens mij met Virtual Dub.

VobSub is toch alleen voor ondertiteling op je comp ? of kun je het srt bestand op de een of andere manier erbij fikken ?
Volgens mij is dat echt monniken werk. Frame voor frame die subs er in zetten

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Verwijderd

jagermeister1 schreef op 02 July 2003 @ 01:40:
[...]

Volgens mij is dat echt monniken werk. Frame voor frame die subs er in zetten
En zelfs monniken haten het >:)
Pagina: 1