Toon posts:

File Recovery na formateren en veranderen van filesystem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allen,

Ik heb een groot probleem. Ik heb een Windows ME systeem geformateerd, opniew gepartitioneerd en XP op geinstalleerd met als filesystem NTFS. Nu heb ik van mijn C schijf een aantal files niet gebackupt. Dit zijn vrij belangrijke files. Is het mogelijk ondanks dat ik over ben gegaan naar een ander filesystem en geformateerd heb, dat ik deze files nog kan recoveren??

Verwijderd

nope , helaas pinda kaas

RTFM before you do !!!!!!

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Zelfs een recovery-tool zal niet meer kunnen helpen. De data die misschien nog te redden viel is vrijwel zeker door de installatie van XP overschreven.

Je zou het kunnen proberen met een tool maar ik vrees met grote vreze dat het niet lukt.

ARME AOW’er

Verwijderd

Ik heb de meest wonderbaarlijke dingen meegemaakt met het programma

GetDataBack

Na formatering, partitionering, herinstallatie kon dat progje nog dingen terugvinden. Kost maar een uurtje ofzo om alles te scannen. Zou het zeker proberen.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 02 juli 2003 @ 01:03:
Ik heb de meest wonderbaarlijke dingen meegemaakt met het programma

GetDataBack

Na formatering, partitionering, herinstallatie kon dat progje nog dingen terugvinden. Kost maar een uurtje ofzo om alles te scannen. Zou het zeker proberen.
Dat is intressant, ik heb de site ffe opgezocht. Maar moet ik de versie voor ntfs of fat hebben. Want voordat ik de boel formateerde was alles nog FAT of FAT 32 (Windows ME) en daarna NTFS.

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
probeer ze beide ?

https://discord.com/invite/tweakers

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Benader de HDD in ieder geval compleet read-only vanaf nu!

Dus als je geen andere HDD met OS hebt om van te booten: schroef de HDD er uit en werk vanaf een andere machine. Verder staan er in de FAQ van Opslagmedia & I/O Controllers diverse tips, maar heel veel kans geef ik je niet dat alle bestanden (herkenbaar) terug te halen zijn, zeker na de omzetting FAT --> NTFS. Als het echt belangrijk is zou je een professioneel bureau kunnen inschakelen, die kunnen wonderen verrichten maar de prijs is er ook naar.

Voor als je het met software wilt proberen: WOS --> Software Algemeen :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• sebas82
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-10-2024
probeer Easyrecovery van ontrack, er staat een demo op de website, waarmee je kan zien wat je terug kan krijgen

• hrr
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-09 17:12

hrr

Have a nice Day

CIA Unerase <<-- TIP
Pagina: 1