[IL-2 FB] 179th (v)TS (IL-2 FB topic spinoff)

Pagina: 1
Acties:
  • 163 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
het 17th VFW heeft onlangs het 179th (virtual) Training Squadron opgericht. Dit squadron heeft al doel mensen te trainen voor de combat flightsims die het 17th VFW gebruikt. (momenteel alleen IL-2 FB) De training is echter niet alleen voor 17th VFW leden. Iedereen mag meedoen! (als het er echter veel worden komt er misschoien een wachtlijst)

Het programma is als volgt:

• 1 EF1: Basic Flight
• 2 EF2: Navigation and Communication
• 3 Gunnery101
• 4 BFM1: Defensive maneuvering
• 5 BFM2: Offensive maneuvering
• 6 ACM1: E fighting
• 7 EF3: Formation flight
• 8 ACM2: Team fighting
• 9 ACM exam
• 10 GA1: Level Bombing
• 11 GA2: Dive bombing
• 12 CAS1 Close Air Support
• 13 Ground Attack Exam
• 14 Final Exam

De volgende mensen hebben al interesse getoond:

• Alcyone
• BuzZz
• DenMan
• Dr. Strangelove
• Sneaker666
• Xenad
• Klipsch

het maximum aantal inschrijvingen is momenteel niet vastgeteld, maar meer als 12 mensen op een lijn gaat vaak niet zo soepel, dus houden we het momenteel bij 6 à 8 per sessie. Indien de belangstelling toch wat groter blijkt te zijn kunnen we er misschien voor zorgen dat er per week meerdere sessies worden verzorgd of misschien dat er dus mensen moet en wachten op de volgende ronde. (die dienen dan tevens als inhaal sessie)

Info over de individuele lessen en het bijbehorende lesmateriaal kan worden gevonden op http://ocf81.tripod.com/training/ onder program)

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ow ow , leuk initiatief. Ik dacht eigenlijk dat VFW LD een beetje aan het doodgaan was :?

Maargoed, ik zal kijken hoe ik met de tijd zit, dit lijkt me namelijk erg leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me is ook geinteresseerd

Ik ben geen 24/7 FB speler, maar ik zou het toch graag beter willen leren spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
Verwijderd schreef op 02 July 2003 @ 15:58:
ow ow , leuk initiatief. Ik dacht eigenlijk dat VFW LD een beetje aan het doodgaan was :?

Maargoed, ik zal kijken hoe ik met de tijd zit, dit lijkt me namelijk erg leuk :)
??? doodgaan? hoe kom je daar zo boj?

een paar leden zijn wegens tijdgebrek wegegaan, andere haddne geen zin maar. maar ik ga er niet bij de pakken neerzitten. onlangs nog een nieuw lid erbij gekregen zelfs.

maar leet ff weten of je definitief mee doet of niet ok?.

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Xenad_
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-03-2024

_Xenad_

PSN: Xenad

Heb effe briefing van EF1 doorgekeken en vroeg me af wat de opzet is.

Optie 1: Eerst Theorie dan praktijk.
Optie 2: Ga maar en ik vertel je wel wat er goed of fout gaat.
Optie 3: Het " I will show you " principe zoals bij de trainings mogelijkheid die in het spel zit.

Of misschien wel een hele andere opzet.

PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
1 + 2 en als 2 fout gaat 3 :)

Alleen is bij EF1 de theorie niet kant en klaar beschikbaar (moet ik dus helemaal zelf schrijven)

eerst moet je het e.e.a. aan theorie doornemen en dat dan laten zien. Wij kijken toe en laten dan zien hoe het wel moet.

[ Voor 37% gewijzigd door ocf81 op 02-07-2003 20:18 ]

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Xenad_

_Xenad_

ready for take off. ;)

Nog een klein " Ben jij de baas of de vliegtuig " vraagje;
Ik hoor altijd veel over aanpassing die je moet doen om je vliegtuig een beetje stabiel te krijgen na het opstijgen. Welke zijn dit? Iets met shift arrow up of iets dergelijks?

[ Voor 3% gewijzigd door _Xenad_ op 02-07-2003 21:17 . Reden: shift met sch :? ]

PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat een gare topictitel :/

Modbreak:
wat een gare reply :/

Als je er problemen mee hebt doe je een topic report of een melding in SM.
Niet onzin lopen posten in het topic svp.

[ Voor 87% gewijzigd door M@NIC op 02-07-2003 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:32
Gingen we niet in september pas vliegen? Komende week ben ik in elk geval afwezig nl.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
Ja, we beginnen pas in september. waar staast dan voilgende week? ik dacht aan 2e of 3e week september

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
_Xenad_ schreef op 02 juli 2003 @ 21:16:
ready for take off. ;)

Nog een klein " Ben jij de baas of de vliegtuig " vraagje;
Ik hoor altijd veel over aanpassing die je moet doen om je vliegtuig een beetje stabiel te krijgen na het opstijgen. Welke zijn dit? Iets met shift arrow up of iets dergelijks?
kleine (semi) permanente aanpassingen in de controls vallen onder de categorie trim. kijk ff bij je controls welke keys je ervoor hebt geprogrammeerd.

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
de site is weer enigzins geupdate.

BTW kan iemand nog een leuk wapenschild en motto bedenken voor dit squad?

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
olk, ik moet nu nog alleen de documentatie bijeen sprokkelen. site zal waarschijnlijk binnenkort worden geüpdate

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
BTW wat dachten jullie van de benaming Mako (Sharks)?

weet ik gelijk een goed thema voor een logo.

Afbeeldingslocatie: http://www.jettyfishing.com/species/images/mako_shark.jpg

http://www.postmodern.com/~fi/sharkpics/ellis/mako.htm

[ Voor 42% gewijzigd door ocf81 op 11-07-2003 20:17 ]

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

count me in ocf81 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
bumpetiebump en row call :)

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
present!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

same :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Teachers assistent signing in. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Harpy signing in! Examinator van de 1 on 1 dogfight (mij verrot schieten is het doel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Drake_
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:58
btw ik heb een half jaar geleden belooft nog een keer mee te zouden doen als ik adsl had.
4 maanden later heb ik die beloft nog niet waargemaakt dus bij deze ;) , en ik kan wel een updatje gebruiken in me combatflight sims skilz.
btw ik kan al een redelijk vliegen in de zin van opstijgen, landen, en het is me al gelukt om een paar fighters neer te halen :)

(Drake stoft zijn afterburner effe af :Y) )

ik zal morgen eff il-2 erop gooien en kijken of alles nog lukt helaas moet ik nu een erg belangrijk verslag voor school maken (zo erg zelfs dat van dat verslag me diploma afhangt maar ik hoef maar minimaal een 3,9 te halen dus no sweat O-) )

[ Voor 24% gewijzigd door _Drake_ op 17-08-2003 19:01 ]

The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
We doen FB he?

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Drake_
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:58
shit dammit zag het |:( ,mhh ik zal kijken of ik vande week eff fb kan regelen anders helaas pindakaas :|

The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
kan iedereen die zeker weten mee doet ff mailen naar ocf81 AT gmx.net ?

© ocf81 1981-infinity

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
ok, lekker weinig respons. Als ik deze week geen mails ontvang denk ik dat ik ermee stop. Het heeft weinig zin om die nog eindeloos door te laten gaan als niemand geïnteresseerd is.

© ocf81 1981-infinity

• Dr. Strangelove
Van mij wel iets gehad, maar ik heb niks van jou gehoord...

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
??

zal ik ver vergetn zijn om het te verzenden ofzo. iig is er nu een mailtje onderweg

© ocf81 1981-infinity

• _Xenad_

_Xenad_

Kweet niet hoe het met mijn tijd zit. Krijg binnenkort mijn huisje opgeleverd en dan zal ik wel effe offline zijn voor een tijdje als ik daarna al niet met alleen een modempje zit ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlaadjeBla
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
Ben nog wel geinteresseerd, maar ik zit behoorlijk krap in de tijd. Daar hangt het nog een beetje van af. De interesse is er zeker nog wel dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
hmm, als er maar 2 ppl zijn doe ik het niet denk ik. 17th is nl ook een dooie pier gebleken na de vakantie.

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syberjunky
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 17:31
Ik denk dat je in de verkeerde forum zit voor flightsim's.Er zijn hier volgens mij weinig liefhebbers voor flightsim's op tweakers.
Hier vind je meer liefhebbers voor flightsim's www.simhq.com

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
zoek eens op user no 6250 :P
ik ben daar al een tijdje actief.

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zal ff wat van me laten horen ..want mijn moederboard had het begeven en kpn had een week eerder dan gepland mijn internet afgesloten ..maar dat is goed nu alleen me moederboard nog maar `dat komt wel in orde !

oja me nick was sneaker666 ik moest ff een niewe account maken omdat ik me andere totaal niet meer wist
Pagina: 1