Scheurtje in laptop, hoe repareren?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.366 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riesg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-06-2024
Hopelijk in het goeie gedeelte: probleem is dat een scheurtje is geconstateerd op de achterkant van het scherm van mijn notebook en wel net boven een scharnier.
Het is een klein scheurtje maar kan groter worden door het open en dicht doen van het notebook.

Is dit preventief te verhelpen? En op zo'n manier dat het er netjes uit blijft zien (dus geen pvc lijm in rupsjes eroverheen). Het is een Dell Latitude uit de garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80555

iets anders dan lym kan ik niet bedenken...ja een nieuwe behuizing...maar aangezien je geen garantie meer hebt...

BTW: je topic-titel is wel heeeel veelzeggend.. :r

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 80555 op 02-07-2003 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark10123
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-09-2014

mark10123

The Art of Modding..!

Ik denk dat dat opzich geen probleem zal zijn. Zolang je hem voorzichtig open en dicht doet dan zou het niet verder kapot moeten gaan!

P4 3,0HT @ 4,0Ghz. ,Gigabyte 8KNXP ,Corsair TwinX XMS3200 , Dangerden/Asetek/Aqua Comp. WC,Tagan 480W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:49

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Als je een fotootje kunt plaatsen komen er misschien betere ideeën :) Mijn eerste gedachte is ook lijmen...

@Sandmancool:
Indien je de verkeerde hebt gequote: Dank je wel :+

[ Voor 25% gewijzigd door DUX op 02-07-2003 00:32 ]

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:08

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Idd ik zou een klein beetje secondelijm proberen.

En dat het er netjes uit blijft zien, dat ligt er natuurlijk vooral aan hoe netjes jij het erop smeert.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riesg
Is er een mogelijkheid om de weerstand van het scherm lichter te zetten, maw het scherm gaat makkelijker open en dicht. Nu gaat het wat stroefjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80555

tweakduke schreef op 02 July 2003 @ 00:26:
Idd ik zou een klein beetje secondelijm proberen.

En dat het er netjes uit blijft zien, dat ligt er natuurlijk vooral aan hoe netjes jij het erop smeert.
offtopic:
GEFELICITEERD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

-< Overige Hardware + betere titel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riesg
Afbeeldingslocatie: http://www.dse.nl/~richard/P7020021.JPG Let maar niet op het netwerkkaartje, da's tijdelijk. De vouw zie je net boven het scharnier, het is een scheurtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riesg
Iemand nog een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:56
Ik heb het zelfde gehad. Ik heb toen secondelijm gebruikt. Je doet wat lijm over de hele scheur. Daarna druk je de scheur een beetje heen en weer zodat de lijm er ook tussen komt. Daarna 5tel wachten en de rest lijm uitvrijven over de scheur. Zodat je er nog minder van ziet. Want secondelijm weekt het plastic op. Zo kun je de scheur ook nog minder zicht baar maken.

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

Pagina: 1