Beste plaats voor TV kaart

Pagina: 1
Acties:

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-03 16:20

Murphy

(2B||!2B)?

Topicstarter
Hey,

Ik heb net een TV kaartje gekocht (effe Canal+ kijken :P ) Maar hij stoort een beetje en dat ligt niet aan de sterkte van het kabelsignaal...ik weet wel dat andere kaarten kunnen storen op het signaal maar waar moet ik hem dan tussen douwen? Ik heb:
-een netwerkkaart voor de kabelmodem;
-een netwerkkaart om te gamen;
-een ouwe 28K modem;
-een geluidskaart (duh);
-een videokaart (duh2);
-en dus de TV kaart.

Verder heb ik dus maar 1 vrij slot. welke plaats is de beste keus!?

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-05 02:21
--> AGP kaart
--> Leeg
--> TV kaart
--> Geluidskaart
--> Netwerkkaart
--> Netwerkkaart
--> Modem

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

• Murphy

Murphy

(2B||!2B)?

Topicstarter
Kee dan! :)

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Idd MODEM d'r uit :) kan ook naast je vid kaart volgens mij... moet lukken met een tv-kaart

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

• Murphy

Murphy

(2B||!2B)?

Topicstarter
Hij doet het al prima....nu nog CableCrypt vinden.....

• Ady
  • Laatst online: 31-01-2009

Ady

Oh wist ik maar alles.

Op woensdag 06 december 2000 09:09 schreef klmurphy het volgende:
Hij doet het al prima....nu nog CableCrypt vinden.....
http://members.tripod.lycos.nl/canalflush/ :9

Asus P4p800 * Intel 3,4 Ghz * 1012 Mb * Maxtor 500Gb-7200 * ATI Radeon 9800SE *

• EquiNox
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Geen links naar illegale programma's plaatsen -> Tweakers.net kan erdoor in de problemen komen.

• Murphy

Murphy

(2B||!2B)?

Topicstarter
Nah! Adi toch! ;)

Verwijderd

Als je een TV-kaart in je systeem hebt, is het ook handig om je systeem aan een geaard stopcontact te hangen.

• Murphy

Murphy

(2B||!2B)?

Topicstarter
Ohw hehehe dat zou idd wel handig zijn...helaas moet ik dan waarschijnlijk het hele huis gaan verbouwen |:(

Verwijderd

welke tv kaart kan ik het beste nemen.
ik ben namelijk ook van plan om er 1 te halen.

• monterey
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-11-2025
ja leuk voorstel je pc aarden nou niet doen dus want dan krijg je een storing die je niet hebben wil ook een goed beeld van filmnet kun je wel vergeten en geluid zal je zeker niet krijgen.de enige mogelijkheid om ernaar te kijken is via een digitale dvb ontvanger die het seca systeem heeft kaartje erin en klaar is kees beeld en geluid van super kwaliteit.

• ScuL
  • Laatst online: 06:01
dat vraag ik me nou ook af,
ik heb bij sommige zenders (met name sbs & tmf) verticale lijnen door mijn beeld terwijl alle overige zenders perfect beeld geven, dit ligt niet aan de kabels nog aan de signaalsterkte..

zou dit opgelost zijn als ik een aardekabel aan m'n bak hang en deze verbind met de verwarming of iets dergelijks..
(ps loop ik dan geen risico om een soort sluiting te creeren waardoor ik de boel opblaas? .. heb wel eens een schok gehad hierdoor namelijk..)

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

• Murphy

Murphy

(2B||!2B)?

Topicstarter
Op dinsdag 12 december 2000 09:39 schreef shuffle het volgende:
welke tv kaart kan ik het beste nemen.
ik ben namelijk ook van plan om er 1 te halen.
* Murphy heeft een Dynalink van 125 piekjes gekocht...

• MaxxMark
  • Laatst online: 09-08 21:28

MaxxMark

HT is Tof!

Op dinsdag 12 december 2000 09:50 schreef monterey het volgende:
ja leuk voorstel je pc aarden nou niet doen dus want dan krijg je een storing die je niet hebben wil ook een goed beeld van filmnet kun je wel vergeten en geluid zal je zeker niet krijgen.
Dat komt waarschijnlijk omdat je je apparaten aan verschillende stopcontacten hebt gehangen! in een van die faq's over muziek stond ook ziets maar dan zo dat je audio gaat "zoemen" dat komt dan meestal omdat de apparaten over 2 verschillende stopcontacten staan! en tussen de aarde's een spanningsverschil is, die dan dus door de apparaten heen gaat! dit zorgt dan voor een hinderlijke storing...

misschien dat dit je probleem oplost..

T: @mark_prins - Kick ass developers: www.omniscale.nl - HT: Where it all went wrong...

Verwijderd

Ik wil bij deze Undertaker2 even heel errug
bedanken, dankzij deze volgorde van kaarten in mijn PCI sloten werkt mijn Hauppauge nu wel goed waar ik dus al een half jaar mee aan het kloten was!!!
Nogmaals mijn dank is groot

• mpegernie
  • Laatst online: 12-03-2016

mpegernie

.mpe

Op woensdag 06 december 2000 20:40 schreef Ady het volgende:

[..]

http://members.tripod.lycos.nl/canalflush/ :9
ccrypt zuigt heel erg zwaar....

"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead

• mpegernie
  • Laatst online: 12-03-2016

mpegernie

.mpe

Op woensdag 20 juni 2001 13:20 schreef briezzer het volgende:
Ik wil bij deze Undertaker2 even heel errug
bedanken, dankzij deze volgorde van kaarten in mijn PCI sloten werkt mijn Hauppauge nu wel goed waar ik dus al een half jaar mee aan het kloten was!!!
Nogmaals mijn dank is groot
deed het helemaal niet of stoorde? heb ook ff moeten klooien om een vrij IRQ te vinden.

"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead

• Knutselsmurf
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:03

Knutselsmurf

LED's make things better

Op woensdag 20 juni 2001 21:43 schreef mpegernie het volgende:

[..]

deed het helemaal niet of stoorde? heb ook ff moeten klooien om een vrij IRQ te vinden.
Wat ik had begrepen uit z'n posting deed z'n Hauppage het helemaal niet.
Hadtie hem waarschijnlijk in het slot direct naast zn AGP zitten. Dan doet de Hauppage het niet. Heb daar zelf ook mee lopen klooien.....

- This line is intentionally left blank -

Verwijderd

Ik had mijn tv kaart niet onder het agp slot zitten maar gewoon op de plaats zoals hierboven beschreven, alleen mijn soundblaster zat zeg maar het verst van het AGP slot vandaan.
Die heb ik dus nu onder de tv kaart geplaatst en het draait nu echt stukken beter.
Heel af en toe een vastloper tijdens capturen maar ik denk dat dat door mijn via chipset komt.
Pagina: 1