Abit IC 7-G Pentium 4 3,2 Gig, TwinMos 1024 (2x512) DualDDR Ram, XFX Geforce 6800 ultra, met windows XP sp2.
Je zal het toch echt even zelf moet Google moeten doen.
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Wij kunnen namelijk niet van een afstand zien of jij wel een bestand van jezelf gaat openen of dat je een bestand van iemand anders geopend wilt zien, in dat laatste geval mag dat dus niet want de eigenaar heeft dat wachtwoord er niet voor niets op zitten.
A program for recovering lost or forgotten passwords for RAR/WinRAR (2.0..2.8) archives. Supports the customizable "brute-force" and dictionary-based attacks. Multilanguage interface is provided. Registered version costs $30 (personal license) or $60 (business license).
Learn more about Advanced RAR Password Recovery and download trial version
Order the Fully Licensed Version of Advanced RAR Password Recovery
Distributed.net, the only reason my computer is on right now !
Password cracker draaien???Mirwits schreef op 01 July 2003 @ 23:40:
ik heb op school wat spullen opgeslagen om ze de dag erna te branden en mee naar huis te nemen (was cd vergeten). En toen heb ik het in winrar file gezet met een paswoord.
nu ben ik deze alleen vergetenerg dom
weet iemand hoe ik dit wacht woord kan omzeilen??
het zou mij een hoop werk schelen (moet het anders allemaal overnieuw maken)
Die zijn er genoeg!
There is no place like ::1
Abit IC 7-G Pentium 4 3,2 Gig, TwinMos 1024 (2x512) DualDDR Ram, XFX Geforce 6800 ultra, met windows XP sp2.
. < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende
[ Voor 6% gewijzigd door Jur op 02-07-2003 00:07 ]
Jur schreef op 02 juli 2003 @ 00:06:
Ik wil je niet verdrietig maken, maar ik heb een heleboel van die pass-crackers geprobeerd, en niet 1 lukte het om een 5 letterig (zelf verzonnen) wachtwoord te kraken.
Wat is het nou, voor je edit was het nog een 3-letterig paswoord
. < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende
Sssst...DUX schreef op 02 July 2003 @ 00:09:
[...]
offtopic:
Wat is het nou, voor je edit was het nog een 3-letterig paswoord
Dan had je maar eerder moeten quoten, ik ontken nu alles.
[ Voor 14% gewijzigd door Jur op 02-07-2003 00:13 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Dit topic is gesloten.
![]()