Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Kwijt - gevonden

Pagina: 1
Acties:
  • 17 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mijn helpen. Ik heb in dit forum een draak gezien die was uitgesneden in een zijkap van een systeem kast. Maar ik kan hem niet meer vinden en heb al een aantal forums doorgespit. Kan iemand mijn helpen. Er stond onder dat de persoon er rond de 7 uur mee bezig was geweest met een dremel. (Het was ongeveer de hele zijkap.) Ik heb search gebruikt maar snap niet zo erg goed hoe deze juist werkt. Heb de help door gelezen en als je een aantal worden moeten voorkomen moet je + gebruiken maar dan nog laat i ook topics zien met maar een van de gevraagde dingen. Ik hoop dat iemand mijn een antwoord kan geven. BVD (Ik hoop ook dat de topic niet meteen word gewist zodat ik toch een paar dagen kan kijken of iemand reageerd.)

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
offtopic:
Mooie titel joh! En fijne openings post...Héél leesbaar!

Lees de FAQ eerst eens.

Deze? [rml][ CM] Nice Window :)[/rml] Toch écht heel makkelijk gevonden.

[ Voor 56% gewijzigd door RobIII op 01-07-2003 23:05 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Verwijderd

Ik denk dat je deze bedoeld:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~resetter/draak/klein2.jpg

Hij staat hier: [rml][ CM] Het "Post hier je kleine mods" topic - Part 2[/rml]

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Mja sorry maar dit is op deze manier toch niet de bedoeling :)
(Maar ik heb stiekem gewacht tot je je antwoord had ;) sssssssst niet aan de baas vertellen)

Dit topic is gesloten.