[Battlefield] Moet lang wachten..

Pagina: 1
Acties:

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:29
Hoi allemaal. Ik ben nu een tijdje BF 1942 aan het spelen en nu heb ik een vraag. Iedere keer wanneer ik ben doodgeschoten (ja het is niet anders zo goed ben ik ook niet) in de single player zeg maar dan moet ik gewoon 20 seconden wachten iedere keer voordat ik weer verder kan.

Ik heb ooit in dit forum eens gelezen dat je dat kunt uitzetten maar ik kan niet meer terug vinden waar.

Kan iemand mij verder helpen? Alle topics zijn erg lang en dat kost een hele poos om net die ene post daarover te vinden...

Alvast bedank!

Verwijderd

Volgens mij was dat alleen voor MultiPlayer games en niet Single Player (non-ticket mode play -> geen timeout voor respawns).
Google was niet mijn vriendje deze keer :( en ik vind het vervelend om je naar een groot topic als: Battlefield 1942 topic deel IX te verwijzen. Wacht geduldig af op de volgende GoT'er zou ik zeggen en vermaak je ondertussen met dit prachtige spel... :)

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-12-2025

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Dit verschijnsel heet "spawn delay". Is normaal op Battlefield servers. Is niet uit te zetten op de client, de delay wordt door de server geregeld. In single player is het wellicht instelbaar, maar dat speel ik (bijna) nooit :P

Forget your fears...
...and want to know more...

Verwijderd

Je hebt drie soorten intervallen bij Battlefield1942:

Spawn Time, Spawn Delay & Start Delay

Spawn Time is de tijd die je moet wachten als je dood bent voor je weer leeft.
Spawn Delay is de tijd die het spel wacht voor je daadwerkelijk weer te laten spelen na uitzoeken spawnpoint/ de tijd die het spel je gunt om een spawnpoint uit te zoeken (d8 ik)
Start Delay is de tijd die je moet wachten aan het begin van elke ronde op een map (die wacht je dus maar 1 keer per ronde)

In de console ( druk op ~ ) kan je het als volgt veranderen (voordeel: na het starten van het spel kan je die parameters dus nog veranderen):

Spawn Time: admin.timeToNextWave #
Spawn Delay: admin.spawnWaveTime #
Start Delay: admin.delayBeforeStartingGame #

Wat je ook nog kan hebben is dat je extra lang moet wachten als je dood bent gegaan en je ge-teamkilled hebt tijdens desbetreffend leven:

TK Spawn Delay: admin.spawnDelayPenaltyForTK #

De " # " is een numerieke waarde in seconden. Dus "admin.timeToNextWave 5" geeft een spawntijd van 5 seconden.

Of "admin." er persé voor moet als de server op de PC loopt waar je achter zit, weet ik niet zeker, maar dat merk je vanzelf.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt: succes