Ik heb gisteren en vandaag iets heel raars voorgehad:
M’n internet verbinding timede ineens uit, de verbinding zelf bleef maar kon niets meer doen, voor de rest ging alles nog perfect. Ik wou ff opnieuw opstarten, maar bij het afsluitscherm bleef pc gewoon hangen.
Resetten dan maar, nu krijg ik het win laadscherm nog te zien, maar daarna geeft hij gewon een zwart scherm.
Opneiuw reset, krijg ik een menu opdat winsows vorige keer niet tegoei is opgestart:
-bij normaal opstarten krijg ik opnieuw zwart scherm
-bij ‘opstarten met laatst bekende werkende instellingen’ geraak ik terug in windows, en werkt alles terug zoals het hoort, incl heropstarten enz…. paar keer getest werkt goed
vandaag timet mijn verbinding ineens weer uit, en begint het verhaaltje helemaal opnieuw….
Heeft iemand een idee wat dit zou kunnen zijn? Ik geraak er echt niet aan uit
Mijn pc:
Gigabyte 8pe667
P4 2.4ghz watergekoeld op 35°
512mb ddr 333 apacer ram
80gb seagate barracuda 4
cdrw van philips + eentje van lg
asus gf4 ti4400
fortissimo III
superflower 420W
Eicon diva adsl modem, op usb
Ik heb van alles de laatste drivers. Behalve sp1 (rara waarom)
Juist voor het probleem begon niets meer aan instellingen enz verandert, configuratie draait zo al 2 maand perfect, en krijg nu ineens het probleem
M’n internet verbinding timede ineens uit, de verbinding zelf bleef maar kon niets meer doen, voor de rest ging alles nog perfect. Ik wou ff opnieuw opstarten, maar bij het afsluitscherm bleef pc gewoon hangen.
Resetten dan maar, nu krijg ik het win laadscherm nog te zien, maar daarna geeft hij gewon een zwart scherm.
Opneiuw reset, krijg ik een menu opdat winsows vorige keer niet tegoei is opgestart:
-bij normaal opstarten krijg ik opnieuw zwart scherm
-bij ‘opstarten met laatst bekende werkende instellingen’ geraak ik terug in windows, en werkt alles terug zoals het hoort, incl heropstarten enz…. paar keer getest werkt goed
vandaag timet mijn verbinding ineens weer uit, en begint het verhaaltje helemaal opnieuw….
Heeft iemand een idee wat dit zou kunnen zijn? Ik geraak er echt niet aan uit
Mijn pc:
Gigabyte 8pe667
P4 2.4ghz watergekoeld op 35°
512mb ddr 333 apacer ram
80gb seagate barracuda 4
cdrw van philips + eentje van lg
asus gf4 ti4400
fortissimo III
superflower 420W
Eicon diva adsl modem, op usb
Ik heb van alles de laatste drivers. Behalve sp1 (rara waarom)
Juist voor het probleem begon niets meer aan instellingen enz verandert, configuratie draait zo al 2 maand perfect, en krijg nu ineens het probleem