Ik zou graag een soort van database willen zien op got waarbij de bezoekers hun ervaring zenden over computerwinkels waar zij hun hardware/software hebben gehaald. Dit omdat mede tweakers dan kunnen zien welke winkels positief of negatief beoordeeld worden. Dit is een voordeel (vooral) als je over internet besteld, want dan heb je alvast een beeld van de winkel waar je bij bestelt.
Op welke punten zou dus gereageerd kunnen worden, ik heb er een paar op een rijtje gezet:
1) Garantie. Je hebt iets gekocht maar het is kapot, wat deed de winkel er goed of slecht aan.
2) Levertijden. Je hebt iets besteld maar na een aantal dagen (lees weken) is het bestelde product nog steeds niet binnen. Of Juist al heel snel
3) Klandisie. Zijn de medewerkers van de winkel wel of niet aardig/behulpzaam
4) Prijs. Deze is eigenlijk te verwaarlozen aangezien er zoiets bestaat als PriceWatch.
5) Punten die ik nog niet genoemt heb
Ok, - Noem dus duidelijk de winkel waar je je product gekocht hebt
- Noem de klacht of het positieve punt
Ik hoop dat dit erg fijn gaat worden voor de bezoekers van got die zich afvragen waar je goed dingen kunt bestellen!
Op welke punten zou dus gereageerd kunnen worden, ik heb er een paar op een rijtje gezet:
1) Garantie. Je hebt iets gekocht maar het is kapot, wat deed de winkel er goed of slecht aan.
2) Levertijden. Je hebt iets besteld maar na een aantal dagen (lees weken) is het bestelde product nog steeds niet binnen. Of Juist al heel snel
3) Klandisie. Zijn de medewerkers van de winkel wel of niet aardig/behulpzaam
4) Prijs. Deze is eigenlijk te verwaarlozen aangezien er zoiets bestaat als PriceWatch.
5) Punten die ik nog niet genoemt heb
Ok, - Noem dus duidelijk de winkel waar je je product gekocht hebt
- Noem de klacht of het positieve punt
Ik hoop dat dit erg fijn gaat worden voor de bezoekers van got die zich afvragen waar je goed dingen kunt bestellen!