Toetsenbord doodgemo(l)d?

Pagina: 1
Acties:

• Scyth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-03-2024

Scyth

Fat finger, three beer

Topicstarter
Vandaag was ik in een modderige bui :o, en besloot mijn toetsenbord eens onder handen te nemen. De meest logische plek om LEDs te plaatsen is natuurlijk waar de NCS-locks zitten. Ik had dus deze drie LEDs vervangen door rode LEDs, misschien wel iets te "zware"...

Na het aanzetten van mijn moederbord fikkerden alle LEDs even, zoals normaal, en de NumLock ging branden. Alles goed tot dusver. Ik het ding in elkaar schroeven, en weer aanzetten. NIX MEER! Alle LEDs waren dood. Openschroeven, en kijken... hrm, geen kortsluiting oid. Aanzetten, en jah hoor: daar kwam het NumLock LEDje. Maar na ongeveer 1 minuut werd ie steeds zwakker, totaan een complete blackout... Alle LEDs doen het dus nu nog wel, maar verzwakken na verloop van tijd, op de CAPS-lock LED na.

Heb ik met deze misschien wel te zware rode LEDs de condensators gemold?

Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0

Verwijderd

als hij op het zwakste punt is en je drukt numlock even uit en dan weer aan, is hij dan weer fel ?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Als het tobo het voor de rest doet dan zou ik mooi zeggen dat ik er uren in heb gestoken om een printplaat te maken waar de ledjes langzaam in wegfaden :Y)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Scyth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-03-2024

Scyth

Fat finger, three beer

Topicstarter
Verwijderd schreef op 01 July 2003 @ 22:16:
als hij op het zwakste punt is en je drukt numlock even uit en dan weer aan, is hij dan weer fel ?
Uh, neej. Je moet erg lang w88 voordat je het LEDje weer aan kan krijgen. Na het slapen vannacht kon ik hem welgeteld 10 seconden weer zien branden, toen begon het LEDje te "trillen", en langzamerhand verdween het licht uit zijn ogen O-)

Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0