Even een vraagje van een kennis van mij:
Wie kan mij/hem helpen?Ik zoek een programma dat bestaat uit een Client en een server.
De client moet om de 5 of 10 minuten proberen een verbinding met de server te maken. Dit is van tevoren ingesteld. Wanneer de verbinding is gemaakt dan moet de client wachten op data van de server. Wanneer het die data krijgt, moet het deze automatisch doorgeven naar de eigen pc (localhost) op een bepaalde poort, en alle data die de Client pc vanaf deze poort wil versturen moet dan ook uiteraard terug gaan naar de server.
De server moet dus luisteren op een bepaalde poort of een Client verbinding maakt. Wanneer deze verbinding is gemaakt moet er ook geluisterd worden op een andere lokale poort. Wanneer ik met een programma verbinding wil maken met deze lokale poort dan moet de server dit dus doorsturen naar de client.
Op deze manier moet het dus mogelijk zijn om een soort van server op te zetten achter een firewall (alleen is ie dus eigenlijk een Client). Heeft iemand enig idee of hier een programma voor bestaat, en waar het te krijgen is?
Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II