Twinview d.m.v. 2 grafische kaarten ?

Pagina: 1
Acties:

• M. Mulder
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-08 15:33

M. Mulder

DPC: Team TFC

Topicstarter
Beste mensen,

Zojuist heb ik een TFT-scherm binnen gekregen, IIYama E380S, die ik heb gewonnen bij de merkentest van Computer-Totaal.
Leuk scherm, maar weegt niet af tegen mijn CRT scherm, met een .20 dots masker, en licht- en kleur evenwichtigheid. Dit terzijde.

Nu wil ik graag mijn oude CRT blijven gebruiken. Ik heb een Geforce 3 TI200 van Asus. Deze beschikt over 1 D-SUB aansluiting.
Toevallig beschik ik ook nog een oudere video-kaart, t.w. een Diamond Viper 770 (32 MB) met een AGP aansluiting.

Hoe kan ik er nou voor zorgen dat ik een twinviewbeeld creëer? Uiteraard wil ik geen cloning-beeld, maar een "gescheiden" beeld, waarmee ik afzonderlijk, maar toch afhankelijk, van elkaar tussen de beide monitoren met de muis kan switchen.
Ene monitor Word o.i.d. ander beeldschem internetten o.i.d.

Groet,

Machiel

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
2 AGP kaarten in 1 mobo is onmogelijk.

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-08 19:45

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Lijken me dan twee kaarten met een AGP-aansluiting, dus dan zou je een mobo met twee AGP-sloten moeten hebben.

Indien de GF3 Ti200 een PCI-uitvoering is dan zou je ze gewoon beiden in de PC kunnen proppen. Dan zet je vervolgens bij beeldschermeigenschappen het "Uitbreiden naar deze monitor" aan. Verloopstukjes om eventueel de DVI-aansluiting op de D-SUB aan te sluiten zijn o.a. op internet verkrijgbaar.

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

• M. Mulder

M. Mulder

Topicstarter
Het zijn allebeide AGP-kaarten.
Er bestaat toch vast wel een controller van AGP to PCI, immer er bestaat ook een ISA tot PCI bijvoorbeeld. Aan mijn TFT zit geen DVI aansluiting. Dus aan deze connectie heb ik niets. Ik heb nog wel een D-SUB to DVI (of vice-versa, t'is maar hoe je het bekijkt) liggen, maar daar heb ik dus niets aan.

Verwijderd

nieuws: AGP naar PCI convertor

maar voor die prijs kun je ook even een pci gf4mx halen :)

edit: plaatje is toch te grappig om weg te laten :)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i.dsp/1023176578.jpg

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2003 21:35 ]

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-03 09:06

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op 01 July 2003 @ 21:32:
nieuws: AGP naar PCI convertor

maar voor die prijs kun je ook even een pci gf4mx halen :)
Umm, daar kunnen dus alleen van de smalle kaartjes op, denk niet dat die GF3 zo smal is!

There is no place like ::1

• M. Mulder

M. Mulder

Topicstarter
Aardig prijzig inderdaad !!! Dit heb ik er niet voor over. Wel een dilemma; enerzijds een heel mooi TFT-scherm gewonnen, anderzijds niet 100% (±99%) blij i.v.m. het feit dat ik kwalitatief een prima CRT monitor heb. Vandaar het twinview-idee.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Voor weinig kan je al een 2e hands PCI kaart kopen en die gebruiken. Ben je voor (hooguit) een paar tientjes klaar :)

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-08 19:45

DUX

blijft ook nu voor Oranje

M. Mulder schreef op 01 juli 2003 @ 21:41:
Aardig prijzig inderdaad !!! Dit heb ik er niet voor over. Wel een dilemma; enerzijds een heel mooi TFT-scherm gewonnen, anderzijds niet 100% (±99%) blij i.v.m. het feit dat ik kwalitatief een prima CRT monitor heb. Vandaar het twinview-idee.
offtopic:
Opschepper :+
swampy schreef op 01 July 2003 @ 21:33:
Umm, daar kunnen dus alleen van de smalle kaartjes op, denk niet dat die GF3 zo smal is!
Niet alleen dat, de kaart moet ook aan de bovenkant hoveren zo te zien aan dat stuk-metaal-aan-de-achterkant-van-de-kaart-waar-ik-even-niet-op-kan-komen :)

[ Voor 116% gewijzigd door DUX op 01-07-2003 21:49 ]

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

• M. Mulder

M. Mulder

Topicstarter
Misschien dat ik me i.d. een 2e hands PCI-kaart aanschaf. Trouwens bedankt voor de adequate reply van de AGP to PCI converter, gunhead.

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Misschien is een GF4 ti een goed idee, levert heel goed beeld op en ..op twee monitoren!

de goedkoopste liggen rond de 90 Euro als ik me niet vergis, de GF4 MX serie moet je niet nemen.....

Of misschien een dual headed ATI kaart.....

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

swampy schreef op 01 juli 2003 @ 21:33:
[...]

Of je moet gaan modden natuurlijk. Want wat betreft de kaart zelf zal het geen probleem zijn hoe groot dat die is.

En als je toch een pci kaartje gaat kopen en je wil zo mooi mogelijke kwaliteit ga dan eens kijken voor een simpele matrox. Betere 2d vind je gewoon nergens.

• Aphelion
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-07 19:19
Pollewob schreef op 01 July 2003 @ 21:45:
Voor weinig kan je al een 2e hands PCI kaart kopen en die gebruiken. Ben je voor (hooguit) een paar tientjes klaar :)
dat dacht ik dus ook
totdat mn kleuren op mn 2e scherm naar 256 gingen, de reso max op 800x600 enzovoorts. En de kleurendiepte op het normale scherm ging ook mee naar beneden.

toen maar een wat recenter pci kaartje gekocht (TNT 32mb)

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

Verwijderd

Maurice schreef op 01 juli 2003 @ 21:55:
[...]

dat dacht ik dus ook
totdat mn kleuren op mn 2e scherm naar 256 gingen, de reso max op 800x600 enzovoorts. En de kleurendiepte op het normale scherm ging ook mee naar beneden.

toen maar een wat recenter pci kaartje gekocht (TNT 32mb)
€37 in de pricewatch:
http://www.tweakers.net/p...ction=&Landfilter=Benelux

sorry btw: de gf4mx is toch wat duurder dan ik dacht

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-08 15:59

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Ik heb tijden met de combi Radeon 8500LE (AGP) en TNT-2 M64 (PCI) gedraait, ging perfect :)

Nu ben ik overgestapt naar een Radeon 9800 Pro, die zelf 2 schermpjes aan kan sturen. (Alleen een beetje boven je budget vrees ik :X )

He who controls the Spice, controls the Universe.

• M. Mulder

M. Mulder

Topicstarter
Ik redt me nog prima met m'n Geforce3 TI200, niet echt noodzekelijk om deze te upgraden naar een nieuwere G4, FX of Radeeon 9700<.
Ging het converten van AGP to PCI maar wat gemakkelijker, dan was het probleem opgelost. Ook heb ik aardig wat onboard, maar dus juist geen VGA. Helaas.

Ik denk dat er niet echt een oplossing aan te reiken valt, zonder dat het me relatief veel gaat kosten.

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Nou....een TNT2 kaartje voor onder de 40 Euro...geeft leuk beeld hoor!

• Aphelion
swampy schreef op 01 July 2003 @ 22:46:
Nou....een TNT2 kaartje voor onder de 40 Euro...geeft leuk beeld hoor!
en ik had mn TNT2 nog wel via marktplaats 2e hands voor 20 euro..
dus als je geen 20 euro kwijt kan, had je ook geen dual screen setup moeten kopen (een 2e monitor :p )

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

• M. Mulder

M. Mulder

Topicstarter
Maurice schreef op 01 July 2003 @ 22:47:
[...]

dus als je geen 20 euro kwijt kan, had je ook geen dual screen setup moeten kopen (een 2e monitor :p )
Bedoel je dat ik geen 2e monitor had moeten kopen???

Verwijderd

Die heeft hij dus niet gekocht :)

Meer even serieus, wat doe je met dat ding? Als het je niet om 100+ FPS gaat in Unreal2003 zou ik opzoek gaan naar een tweedehands Matrox G200 PCI, heeft een prima Ramdac dus daar kan de CRT aan. De TFT kan dan wel aan je GForce3, kan je alleen hoge framerates vergeten TFT's zijn nog steeds aardig traag.

Verwijderd

Maurice schreef op 01 juli 2003 @ 22:47:
[...]

hij had hem gewonnen ;).

... een vervolgvraag, ik heb een TNT2 liggen en een Geforce3 met TV out. Kan ik nu mijn bureaublad verdelen in twee delen & als ik wil zonder problemen overschakelen naar mijn TV-out? Ik bedoel, blijft mijn Geforce3 gewoon werken en met dezelfde resoluties als waar ik nu op draai, of gaat dat achteruit?

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2003 23:00 ]

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:05
Heb hier ook een GF3 AGP kaart met daarnaast een GF2MX PCI kaart en nView (Twinview) werk prima :) Probeer idd gewoon een TNT2 of MX PCI kaart op de kop te tikken en je bent relatief goedkoop klaar :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• M. Mulder

M. Mulder

Topicstarter
Verwijderd schreef op 01 July 2003 @ 22:56:
Die heeft hij dus niet gekocht :)

Meer even serieus, wat doe je met dat ding? Als het je niet om 100+ FPS gaat in Unreal2003 zou ik opzoek gaan naar een tweedehands Matrox G200 PCI, heeft een prima Ramdac dus daar kan de CRT aan. De TFT kan dan wel aan je GForce3, kan je alleen hoge framerates vergeten TFT's zijn nog steeds aardig traag.
Het zal voor mij soelaas bieden bij bijvoorbeeld Photoshop 7, waarbij ik in het rechter scherm de werkpaletten gooi en op het andere scherm gericht bezig kan zijn met een foto o.i.d.
Ook is het handig om links te werken aan je HTML-pagina's en rechts gelijk de uitvoer kan zien.
Zo zijn er nog talloze voorbeelden te noemen

• Twistedmark
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-08 07:38
Verwijderd schreef op 01 July 2003 @ 22:57:
[...]

hij had hem gewonnen ;).

... een vervolgvraag, ik heb een TNT2 liggen en een Geforce3 met TV out. Kan ik nu mijn bureaublad verdelen in twee delen & als ik wil zonder problemen overschakelen naar mijn TV-out? Ik bedoel, blijft mijn Geforce3 gewoon werken en met dezelfde resoluties als waar ik nu op draai, of gaat dat achteruit?
Uhm nee niet zonder dat de monitor waarop je Geforce 3 zit wordt uitgeschakeld. Zowel een Geforce 3 als TNT kan maar 1 monitor/tv teglijk aan.

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

As stated before. TNT-2 PCI erin en klaar is Kees.

@TS ik gebruik op mijn 2e scherm de werkpalletten van Photoshop, Winamp, Trillian chatvensters etc. Uitermate handig. :) Schermpjes zijn een 19 inch CRT en een 17 inch CRT.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:13

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

MST_Morpheus schreef op 01 July 2003 @ 23:15:
As stated before. TNT-2 PCI erin en klaar is Kees.

@TS ik gebruik op mijn 2e scherm de werkpalletten van Photoshop, Winamp, Trillian chatvensters etc. Uitermate handig. :) Schermpjes zijn een 19 inch CRT en een 17 inch CRT.
TNT2 PCI is juist erg af te raden (tenzij je Linux draait omwille van de goede driversupport) :o

TNT2 kaarten hebben bijna altijd brakke 2D beeld door ondermaatse underpass filters. Iedere willekeurige PCI kaart vanaf 4MB volstaat om je op 1024x768 (native reso van die TFT) op 32b te draaien. De 3D accelleratie van een secundaire kaart wordt toch niet gebruikt, dus doet het er ook niet toe...

PCI kaarten met goede filters die je vrij makkelijk kunt vinden:

- Matrox Millennium II (of G200, of G4xx)
- ATi Rage (II, Pro of Turbo - NIET de Rage Fury, die hadden meestal vrij brakke filters)
- Permedia2-based kaarten
- Voodoo Banshee/Voodoo3

Oudere nVidia-based PCI kaarten (van voor de GF3) hebben vaak (niet altijd, het ligt namelijk aan de kaartbakker, niet de chip) slechte filters. S3-based kaarten zijn erg wisselvallig (vooral de vroege Savage kaarten waren baggerslecht, maar veel van de veel oudere 9xx reeks konden erg goed zijn)

Edit:
En voordat men gaat zeggen 'TFT is digitaal dus maken die filters niet uit'- dat geldt alleen bij digitale aansluiting (dus met DVI). Als je het analoog met een db15sub ('VGA') aansluit is het net zo relevant als bij CRT monitoren- en vooral als we het over Photoshop hebben is beeldkwaliteit van niet te onderschatten waarde.

[ Voor 12% gewijzigd door dion_b op 02-07-2003 14:43 ]

Oslik blyat! Oslik!

• Mr.B
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-08 23:30
Ik heb dan een aantal vragen:
- Ik heb een Diamond Stealth II S220, maar kan er met geen mogelijkheid laten werken in Windows XP prof. Heeft een idee hoe dit op te lossen?
- En als ik dan een andere werkende kaart weet te vinden, zijn er dan nog programma's nodig om het beeld ook op de 2 monitoren te laten zien?
- Is het ook mogelijk op de ene monitor bijv. counterstrike te spelen en op de andere te chatten als je dood bent?

Maakt soms wel eens een foto ...

• Aphelion
Mr.B schreef op 02 July 2003 @ 17:59:
- Ik heb een Diamond Stealth II S220, maar kan er met geen mogelijkheid laten werken in Windows XP prof. Heeft een idee hoe dit op te lossen?
- En als ik dan een andere werkende kaart weet te vinden, zijn er dan nog programma's nodig om het beeld ook op de 2 monitoren te laten zien?
- Is het ook mogelijk op de ene monitor bijv. counterstrike te spelen en op de andere te chatten als je dood bent?
kan jij als je een enkel scherm hebt tijdens counterstriken ook een msn venster besturen (stel dat je hem instelt op always on top), nop. ;) je moet wel je focus van counerstrike afhalen.. denk als quake3 in een window ..

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Mbt tot je Stealth kaart, als XP daar zelf standaard geen drivers voor heeft dan zal het alwel lastig worden vrees ik. De Stealth chip is er een van S3. Mogelijk zijn er nog alternatieve drivers voor je Stealth.

Wat je wel kunt proberen is om in je BIOS je PCI als primary adapter te zetten ipv AGP. Dan moet hij iig van je Stealth opstarten, in Windows kun je bij de instellingen voor je beeldscherm je monitor op de AGP kaart als primary zetten zodat games etc. met je AGP kaart gespeeld worden.

De meeste games ondersteunen het niet goed om onder het spelen zelf van monitor te wisselen. Wil je chatten wordt 9 op de 10 keer de game geminimaliseerd.

Verwijderd

Wel opletten wat je voor een pci kaart gebruikt. Ik dacht het namelijk ook ff te doen. Eerste poging van een GF2GTS pro en een S3 TrioV2/Dx. Bleek de laatste niet onder win2k te werken. Volgende stap. Gf3ti500, hey kijk nou 2 hoofden. ff kijken, en dat bleek dus niet te werken omdat ie maar 1 RAMDAC had. Nu ben ik nog steeds opzoek naar een simpel pcikaartje wat gewoon in win2k ondersteund word. Hoeft niet snel te zijn, speel er geen games mee.

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Verwijderd schreef op 02 July 2003 @ 18:28:
Wel opletten wat je voor een pci kaart gebruikt. Ik dacht het namelijk ook ff te doen. Eerste poging van een GF2GTS pro en een S3 TrioV2/Dx. Bleek de laatste niet onder win2k te werken. Volgende stap. Gf3ti500, hey kijk nou 2 hoofden. ff kijken, en dat bleek dus niet te werken omdat ie maar 1 RAMDAC had. Nu ben ik nog steeds opzoek naar een simpel pcikaartje wat gewoon in win2k ondersteund word. Hoeft niet snel te zijn, speel er geen games mee.
TNT2 M64
Matrox G-200, 4xx serie

:)

• Mr.B
Ik vind het wel jammer dat mn diamond niet wordt gespot door winxp. Straks maar even proberen met mn moeders S3 virge nogiets... alleen die is dan wel weer 2 mb :'(
En als dat niet lukt hopen dat mn uitgeleede tnt2 pci terug komt als diegene zichzelf van een nieuw moederbord voorziet (en dit keer wel met agp :P)

Maar is er software voor nodig om dat beeld door te laten lopen op de andere vidkaart?
Of kan ik een monitor aan de s-video out van mn gf4mx440se hangen ? :9

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Mr.B schreef op 02 July 2003 @ 18:35:
Ik vind het wel jammer dat mn diamond niet wordt gespot door winxp. Straks maar even proberen met mn moeders S3 virge nogiets... alleen die is dan wel weer 2 mb :'(
En als dat niet lukt hopen dat mn uitgeleede tnt2 pci terug komt als diegene zichzelf van een nieuw moederbord voorziet (en dit keer wel met agp :P)

Maar is er software voor nodig om dat beeld door te laten lopen op de andere vidkaart?
Of kan ik een monitor aan de s-video out van mn gf4mx440se hangen ? :9
Ik denk niet dat je een monitor aan een S-video out kunt hangen...

Je hebt geen speciale software nodig om je 2e monitor te activeren.
configuratiescherm->beeldscherm->instellingen.

Als Windows je beide videokaarten herkend, kun je hier alles instellen :)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:13

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Allereerst: negeer degenen die zeggen dat het een S3 is- de latere Stealth kaarten hadden idd S3 Savage chips, maar de Stealth II 220 heeft een Verite Rendition 2100 chip. Je zult er XP of 2000 drivers voor moeten downloaden. www.driverguide.com heeft ze (username: drivers password: all)
Ja, een OS :P Linux, Windows vanaf 98 - allemaal kunnen ze native. Onder Windows is Ultramon een nuttige prog om meer features te krijgen.
Lastig. De meningen zijn erg verdeeld over of het wenselijk en/of technisch mogelijk is. Zelf zou ik het dolgraag willen, maar het kan dus (meestal) niet :'(
MST_Morpheus schreef op 02 juli 2003 @ 18:25:
[...]

Mbt tot je Stealth kaart, als XP daar zelf standaard geen drivers voor heeft dan zal het alwel lastig worden vrees ik. De Stealth chip is er een van S3. Mogelijk zijn er nog alternatieve drivers voor je Stealth.
Fout. Diamond heeft nogal was dingen als 'Stealth' uitgebracht. Dit is dus een Verite Rendition chip- voortaan uitzoeken dus :z

[ Voor 17% gewijzigd door dion_b op 02-07-2003 19:45 ]

Oslik blyat! Oslik!

• Mr.B
dion_b schreef op 02 July 2003 @ 19:44:
[...]

Allereerst: negeer degenen die zeggen dat het een S3 is- de latere Stealth kaarten hadden idd S3 Savage chips, maar de Stealth II 220 heeft een Verite Rendition 2100 chip. Je zult er XP of 2000 drivers voor moeten downloaden. www.driverguide.com heeft ze (username: drivers password: all)

[...]

Ja, een OS :P Linux, Windows vanaf 98 - allemaal kunnen ze native. Onder Windows is Ultramon een nuttige prog om meer features te krijgen.

[...]

Lastig. De meningen zijn erg verdeeld over of het wenselijk en/of technisch mogelijk is. Zelf zou ik het dolgraag willen, maar het kan dus (meestal) niet :'(

[...]

Fout. Diamond heeft nogal was dingen als 'Stealth' uitgebracht. Dit is dus een Verite Rendition chip- voortaan uitzoeken dus :z
Jammer genoeg is er geen driver te vinden voor windows xp en de windows 2000/98/95 willen ook niet werken.
Zijn er niet zoals bij nvidia soort van detonators van diamond?

Verwijderd

http://www.realtimesoft.com/multimon/db.asp heeft iig een prachtige database met dualmonitor ervaringen - vaak incl. driver/setup info en tips.

• Mr.B
Bedankt, ik zie daar dat ik of de beta drivers moet gebruiken of de Rendition Verite V2200 drivers.
Ik ga het nu proberen, resultaten komen.

*edit
Het resultaat: 1152x864@75Hz op beide monitoren.
Niet slecht voor een Diamond Stealth II S220.
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=182457&size=256
Plaat is @ low kwali gesaved, omdat deze anders te groot was om te uploaden naar gratis hosting :)

Overigens heb ik het driver probleem opgelost door de Rendition Verite V2200 drivers te installeren.

[ Voor 63% gewijzigd door Mr.B op 02-07-2003 22:35 ]

Verwijderd

Tip, met UltraMon kun je dat buroblad ook spreiden over de 2 monitoren en nog veel meer instellen. Voeg je systeeminfo ook toe in die database zodat andere Multimonitor gebruikers van jouw situatie kunnen leren. :)

http://www.realtimesoft.com/ultramon/
http://www.realtimesoft.com/files/UltraMon21.msi

• Dnc1n
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11-2025
Gaat perfect hoor 2 grafische kaartjes voor dual view.
gebruik daar dan ook ultramonitor want dat is een onmisbaar tooltje!

Verwijderd

Wilde toch nog even een update geven voor de mensen die het interessant geven:

Ik draai WinXP pro
Twee monitoren:
17" = Iiyama Visionmaster Pro
17" = CTX 1785
Primary Videokaart: AGP Geforce 3 64 MB

Ik kreeg het voor elkaar om twee oude kleine kaartjes met gemak te draaien, te weten:
S3 Virge 4 MB
Dsystems Wizard3D - Cirrus Logic 4MB

ik had nog een andere oude kaart: Ati Rage Pro kaart, maar deze werkt niet in combinatie met de Geforce 3.
In de bios heb ik de primary display veranderd (stond op AGP, maar moest naar PCI)

De 4 mb kaart die ik nu gebruik is de S3 Virge op de CTX monitor met een resolutie van 1024x768 24bits kleuren en refreshrate van 75 Hertz
Enkel het spel Quake 3 Arena geeft bij mij problemen en start niet meer op met deze instelling.

Moraal van het verhaal: Twee monitoren en een oud klein (PCI) kaartje over? Grote kans dat het werkt! Voor een designer of programmeur absoluut aan te raden!

Verwijderd

Ik hoorde van die ISA naar PCI adapter...waar kan je die krijgen? Voor welke prijs? En heeft iemand een foto? (gelieve sturen naar damani@wanadoo.nl)

Ik heb nog een ISA kaart je liggen die ik ERG graag zou willen gebruiken, nu heb ik er zelfs nog speciaal een oude 486 voor.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 July 2003 @ 16:47:
Ik hoorde van die ISA naar PCI adapter...waar kan je die krijgen? Voor welke prijs? En heeft iemand een foto? (gelieve sturen naar damani@wanadoo.nl)

Ik heb nog een ISA kaart je liggen die ik ERG graag zou willen gebruiken, nu heb ik er zelfs nog speciaal een oude 486 voor.
-mailen? je kijkt hier maar af en toe

-volgens google bestaan die adapters helemaal niet

-wat heeft die adapter met dit topic te maken?
Pagina: 1