Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Voor degenen die een sharkoon neon string willen kopen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zelf vind ik het wel grappig om mijn systeem her en der wat te verlichten. Aangezien ik een transparant toetsenbord heb, dacht ik het wel leuk te kunnen verlichten door er een glowwire onder al mn toetsen door te leggen, misschien een mooie glow over het hele keyboard.

Vandaag een Sharkoon Neon String Aqua gehaald, voor de grap aangesloten en tot de volgende conclusie gekomen: FLOP!. De lichtopbrengst overdag is echt nihil, lijkt wel een blauwgeverfd draadje en er is absoluut geen sprake van een glow. Zelfs 's avonds was er geen glow in mijn toetsenbord.

Toen ik het product terug in de verpakking legde, in de vorm van een rolletje, en aansloot gaf het wel fatsoenlijk licht :P Maar om nou mijn hele tobo vol te hangen met rolletjes glowwire is me iets te duur en het komt hopeloos over.

Maargoed, morgen dat ding maar even ruilen voor een CCFL

Verwijderd

dus jij gaat morgen een CCFL proberen in je keyboard te proppen ;) ?

• Den_S85
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:36
heb je die glowstring al in je toetsenbord gehad dan? want als je em gewoon uitrolt geeft ie inderdaad niet veel licht, maar hij weerkaatst ook nergens dus het licht gaat loze ruimte in. ik heb zelf een glowwire in m'n toetsenbord maar dat zie je echt wel.

Verwijderd

Topicstarter
in mijn toetsenbord zie je totaal geen glow. En ja, ik ga idd een CCFL half onder mijn toetsenbord hangen. Als het er vet uitziet open ik er wel een topic over ;)

• rimpeldinky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-11 15:45

rimpeldinky

nani?

heeee... das mijn idee :P

maar ziet er vreselijk kewl uit

*burp*

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-11 16:35

megaleo

Special member

Ik ben heel benieuwd hoe je die eronder gaat hangen. :) Vertel eens ff iets hoe je dat precies gaat doen?
Dat past toch nooit?! :?

• Dextourius
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-03 00:07
megaleo schreef op 02 juli 2003 @ 00:51:
Ik ben heel benieuwd hoe je die eronder gaat hangen. :) Vertel eens ff iets hoe je dat precies gaat doen?
Dat past toch nooit?! :?
nou als je je klepjes van je toetsenbord openklapt heb je maybe ruimte voor een CCFL ;)

hey hey nu ik dit zo bekijk lijkt het me best wel gaaf.. alleen als ik 1 CCFL gebruik is dat wel genoeg denk je voor een mooie verdeelde licht onder mijn toetsenbord?

[ Voor 22% gewijzigd door Dextourius op 02-07-2003 01:09 ]

Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!

• Freakaz0id
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 29-05 22:14

Freakaz0id

RC Geek

Leuk joh, zon gezichts bruiner. :P

• Dextourius
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-03 00:07
Freakaz0id schreef op 02 July 2003 @ 02:02:
Leuk joh, zon gezichts bruiner. :P
altijd handig toch ;)

Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!

Verwijderd

Ik ben zelf ook bezig met mijn toetsenbord teverlighten en ik doe het gewoon met leds :)
dat geeft wel een mooi glow overdag wat minder maar s avonds ziet het er echt cool uit
hij is bijna klaar.

• Aphelion
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:36
een ccfl onder je knoppen past niet. druk jij op een knoppie en knak :p
ONDer je toetsenbord schiet je ook nie veel op .. kan je hem niet ruilen voor een ander merk wire

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:08
Aangezien ik een transparant toetsenbord heb
Da heeft het dus wel zin Maurice.

• Den_S85
  • Laatst online: 21:36
een ccfl kan wel in je toetsenbord, je moet dan niet zo'n kant en klare kopen met buisje erom, maar zo een waar geen buisje omzit. die zijn maar iets van 4mm dik en die passen volgens mij best in je toetsenbord, dat is wel vet natuurlijk.

Verwijderd

En bovendien, waarom licht onder de knoppies. Licht onder je toetsenbord kan ook vet zijn. A la glowcar effect?

• Jukebox126
  • Laatst online: 17-11-2023
@ Gerbens: Ja, zo iets zat ik eigenlijk ook te denken!

Lijkt me best stoer uitzien, zeker als je hetzelfde met monitor en kast doet :D

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:08
Zo'n CCLF zonder buisje lijkt me ook geschikt. (Nie eens aan ged8) Kheb een blacklight die denk hooguit 3mm dik is. Alleen die inverter mooi weg werken...

[ Voor 17% gewijzigd door My-life op 03-07-2003 00:14 ]

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-11 12:03
Hoe lang is die glowstring? Als je hem wat inkort is die feller :)

• Lamborghini
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-06-2022
Een CCFL in je toetsenbord past best alleen is veels te fel, je kunt dan beter ledjes erin modden.
Pagina: 1