Zelf vind ik het wel grappig om mijn systeem her en der wat te verlichten. Aangezien ik een transparant toetsenbord heb, dacht ik het wel leuk te kunnen verlichten door er een glowwire onder al mn toetsen door te leggen, misschien een mooie glow over het hele keyboard.
Vandaag een Sharkoon Neon String Aqua gehaald, voor de grap aangesloten en tot de volgende conclusie gekomen: FLOP!. De lichtopbrengst overdag is echt nihil, lijkt wel een blauwgeverfd draadje en er is absoluut geen sprake van een glow. Zelfs 's avonds was er geen glow in mijn toetsenbord.
Toen ik het product terug in de verpakking legde, in de vorm van een rolletje, en aansloot gaf het wel fatsoenlijk licht
Maar om nou mijn hele tobo vol te hangen met rolletjes glowwire is me iets te duur en het komt hopeloos over.
Maargoed, morgen dat ding maar even ruilen voor een CCFL
Vandaag een Sharkoon Neon String Aqua gehaald, voor de grap aangesloten en tot de volgende conclusie gekomen: FLOP!. De lichtopbrengst overdag is echt nihil, lijkt wel een blauwgeverfd draadje en er is absoluut geen sprake van een glow. Zelfs 's avonds was er geen glow in mijn toetsenbord.
Toen ik het product terug in de verpakking legde, in de vorm van een rolletje, en aansloot gaf het wel fatsoenlijk licht
Maargoed, morgen dat ding maar even ruilen voor een CCFL