Ho, stop eens even in denken van termen van "programma" en begin te denken in termen van "programmeertaal". Frontpage doet HTML, misschien een beetje Javascript, maar verder ook niks. PHP is een taal, geen programma. MySQL is voor databases, en het is ook geen programma. PHP kan je desnoods met Windows Kladblok programmeren als het nodig is, als alles op de server goed is ingesteld.
Frontpage heeft niks 'ingebouwd' dat een password maakt. Flash, zoals je ziet, ook niet. Wat McVirusS suggereert - wat je kan proberen - is dat je dus een paswoord -veilig- krijgt met PHP en dan met Flash -eventueel- de resultaten gaat uitlezen. Ook is het mogelijk de hele Flash te laten zitten en gewoon een sobere login zonder nonsens te maken. Liever zoiets dat werkt dan een hele animatie die je binnen 3 seconden kan kraken.
Frontpage 'doet' op dat gebied niks voor jou. Flash ook niet. Dus, wat dan?
Nog een suggestie van McVirusS die ik ter harte zou nemen : gebruik de

"Search"-knop, bovenin. Typ eens voor de grap "beveiligen website" in en klik bij de forums "Webdesign en Graphics" aan. Kijk eens naar de resultaten en de suggesties. Vaak staan er ook links bij naar de sites die je er voor nodig hebt.
Het wordt hier aangemoedigd om er -zelf- eerst werk van te maken, en vervolgens pas te vragen wat je nodig hebt. Heb je trouwens problemen met PHP (waar je het in zou kunnen doen), raadpleeg dan eerst de documentatie en de bijgeleverde voorbeelden. Nog beter is als je jezelf even een naslagwerk aanschaft met die specifieke informatie erin; je wordt er alleen maar wijzer van. Als je er -dan- niet uitkomt, post dan je probleem op het forum (bij de buren van Programming en Webscripting) met een duidelijke omschrijving (dat zijn hoofdletters, punctuatie, en het stukje code waar het fout gaat - mensen gaan echt niet naar 3 A4'tjes letterlijk gekopieerde lappen tekst kijken) en de foutmeldingen die er eventueel gegeven worden.
Voorzover ik in je posthistory zie moet je toch nog even beter kijken hoe 't er hier meestal aan toegaat. Vandaar bovenstaand verhaal. Ik probeer niet arrogant over te komen, al realiseer ik me wel dat 't zo klinkt, maar zo krijg je dingen tenminste beter gedaan, in plaats van alleen slotjes.
Voor een 'lichte' beveiliging - probeer eens of je een extern flashbestandje als encrypter kan gebruiken. Ik realiseer me dat dat niet veel voorstelt, maar als je daar bijvoorbeeld het wachtwoord een paar letters kan roteren en shiften, en dat een paar keer achter elkaar, dan zit je misschien al wat beter. Is wel nog steeds een zwakke beveiliging als je 't eenmaal weet, maar okee.
[
Voor 14% gewijzigd door
Yoozer op 02-07-2003 04:18
. Reden: wist ik veel dat die knoppen een hele bar waren... :D ]