Macconner! | speed 733@1007 :)
Dan ga ik er maar van uit dat ie niet met push pin clips vast zit
(dat zijn twee plastic pinnen door je mobo heen die aan de zijkant van de heatsink ziten).
Die dingen zitten meestal vast met behoorlijk pittig dubbelzijdig plakband. Ik heb het gedaan door met een tang een van de ribben beet te pakken, en trekken maar:).
Niet zo'n goed idee is het om met schroevendraaiers te gaan wrikken. Dan kan je de lijnen op je mobo beschadigen als je niet uitkijkt, of de voetjes van de chip.
Die dingen zitten meestal vast met behoorlijk pittig dubbelzijdig plakband. Ik heb het gedaan door met een tang een van de ribben beet te pakken, en trekken maar:).
Niet zo'n goed idee is het om met schroevendraaiers te gaan wrikken. Dan kan je de lijnen op je mobo beschadigen als je niet uitkijkt, of de voetjes van de chip.
Verwijderd
Neem een creditcard of andere(je iets minder dierbaar) plastic kaartje en zet het onder de rand van de "greenie" neem nu een platkop schroevendraaier en zet die op het kaartje onder de greenie en draai m een slag. als het goed is laat de epoxy die eronder zit dan los. Oefen niet te veel druk uit anders gaat het fout. Succes