[Mohaa + Mohaa SH] Engels en NL door elkaar?

Pagina: 1
Acties:

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:20

scorpie

Supra Addict

Topicstarter
Probleem:
Ingame (HUD) zie je 2 talen, engels en nederlands. En een fout in /globals/localization.txt waardoor ik in SP mode geen teksten / geluiden uberhaupt hoor (console begint over ubersound.scr te mekkeren).

Ik heb én de Engelse versie én de Nederlandse versie thuis (die nederlandse spearhead en mohaa heb ik gekocht (believe it or not) voor de licenties / key's). Ik heb álleen de Engelse versies van mohaa en spearhead geinstalleerd, met de bijbehorende patches. Nu zie ik bijvoorbeeld bij multiplayer gewoon "health" staan links onderaan, en bij de console messages zie ik ze weer in het nederlands (blabla heeft zich bij het spel gevoegd).
Nu heb ik een ontzettende hekel aan dat soort vieze "vernederlandste" software om het maar zo te noemen.
Hoe kom ik hier vanaf? een search op GoT kwam uit op veel problemen, behalve deze, en google weet mij alleen te vertellen dat je met localization.txt "eigen" kill messages kunt maken voor als je een eigen server draait, maar dat doe ik niet.

Opnieuw installeren helpt niet, * scorpie is clueless ATM...

[ Voor 4% gewijzigd door scorpie op 01-07-2003 20:13 ]

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:20

scorpie

Supra Addict

Topicstarter
Probleem verholpen door pak5.pak te verwijderen, blijkt óf met versie 2.11 óf met versie 2.15 van spearhead mee te reizen en kan (denk ik) dmv je landinstellingen je locatie en dus ook je taal aanpassen.

mag op slot :)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470