Xterminator Digital probleem onder spellen

Pagina: 1
Acties:

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-05 23:39

William/Ax3

We are Starstuff

Topicstarter
Kep de search al gebruikt maar kon niks vinden over het probleem wat ik nu heb.

Het is als volgt: Onder het spelen van spelen (zoals f1 challenge) heb ik het probleem dat de kalibratie van het anolooge stikje niet meer goed is.

Vaak trekt die dan een kant uit (v.b rechts). De ene maal dan duurt dit heel even en is het probleem weg, en de andere keer dan doe ik ff de joypad uit en weer in de gameport en doet die het weer. Maar soms is het zelfs nodig om windows te herstarten.

Ik heb het volgende geprobeerd:
Windows herinstall
Xperience software van gravis geinstaleerd
Andere precies dezelfde joypad geprobeerd (kep er twee en allebei hetzelfde probleem).
Andere geluidskaart.

Systeem:
Windows XP
Abit kt7a raid v1.0
Audigy 2 + gameport (deze gebruik ik dus voor de joypads)
(als er meer info nodig is dan zal ik dat bij aanvraag plaatsen)

Ik hoop dat een van jullie een oplossing hiervoor heeft want wordt er echt knettergek van.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

• SICK
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-03 20:07
Ik heb ook zo'n Gravis Xterminator en had hetzelfde probleem na een tijdje jammer genoeg was de garantie toen al verlopen volgens mij. Ik denk dat het gewoon een defect is :[

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-05 23:39

William/Ax3

We are Starstuff

Topicstarter
Hmmmm....

Kep is wat zitten rotzooien met mijn joypad en volgens mij doet die het nu aardig goed. Ik heb gewoon is dat analooge stickie is goed zitten indrukken en het lijkt wel dat die nu wat beter vast zit ofzo.

Is kijken of die het nu goed blijft doen. (HOOP HOOP)

***********UPDATE***************************

En ja hoor ze zijn allebei weer aan het flippen. Wordt er echt steenstappelgek van.
Met keybord f1 challange doen is echt geen doen. Als er echt geen oplossing is ga ik maar sparen voor een stuurtje.

Vindt die xtreminator echt het gamepad ooit gemaakt voor de pc, met name die anolaage knopjes die je bovenaan hebt werken goed om meer en minder gas te geven en te remmen. Maar dat ze zo gaan flippen vind ik echt een raare zaak.

Verder maken ze naar mijn idee (ff gezocht) geen gamepads meer die de volgende eisen hebben:
Analooge d-pad
Analooge gas en rem (liefs boven aan)
Als een van jullie soms wel een gamepad weten die dit heeft laat het dan ff horen ok?

[ Voor 59% gewijzigd door William/Ax3 op 02-07-2003 23:11 ]

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |