Ik heb in april een finlux dvd-512 gekocht. Bij thuiskomst bleek het display niet te werken. Ok, teruggebracht, andere meegekregen. Deze leek goed te werken, maar met verschillende DVD's gaat het beeld hakkelen/overslaan. Na aan/uitzetten is het soms opgelost, soms niet. Deze DVD's zijn niet zichtbaar beschadigd en wekren goed in een andere (sony) dvd-speler en in de computer. Ok, ik terug, uitgelegd wat er aan de hand was, speler werd opgestuurd. Ik heb duidelijk gemeld dat het een vaag probleem was en dat mijn ervaring is dat dit vaak niet goed opgelost wordt. Maar daar hoefde ik mij geen zorgen over te maken. Na meer dan een maand kreeg ik em terug, natuurlijk precies hetzelfde probleem. Nu is het weer een maand later en heb ik hem nog niet terug. Maar, als ie terugkomt en het probleem is nog het zelfde, wat dan? Kan ik dan nog mijn geld terug eisen of een ander apparaat? Want ik heb geen zin om dat ding te hebben staan terwijl ik er totaal geeen vertrouwen meer in heb. En meer dan 3x terug naar de winkel vind ik echt te gek.
Mijn vraag: wat zijn mijn rechten nog als ik een apparaat van 4 maand oud nog geen 2 maand heb kunnen gebruiken?
Mijn vraag: wat zijn mijn rechten nog als ik een apparaat van 4 maand oud nog geen 2 maand heb kunnen gebruiken?