Alien versus predator 2, uninstalled niet :( :(

Pagina: 1
Acties:

• Tasma
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-02 19:05
heb zojuist AVP2 willen installen, stroom viel uit door de storm. ALs ik nu installeerd krijg ik enkel en alleen de UNINSTALL optie!! HOE kom ik hier omheen ? welke files moeten verwijderd worden om weer te kunnen installeren ? zoeken in de reg heb ik al gedaan, op inet wordt duidelijk dat het een bekend probleem is maar vind maar geen oplossing !!

bedankt!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:49
>SPV ;)

There is no magic.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-02 16:08
ff denken hoor, moest je ergens een bestandje uit een folder weggooien
(als je XP draait)

damnz, kan er nu niet op komen :(

• Tasma
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-02 19:05
Draai 98se, en hij blijft het maar niet doen :(

Op verschillende fora zijn mensen met het probleem maar niemand die een antwoord geeft!

gevolg, AVP2 onspeelbaar :(

Verwijderd

hmmm.... de vraag is hoe je het probeert te installeren ?

1. ga je met de autorun van start, en geeft die enkel uninstall .... dan moet je op de root cd eens een *.exe file vinden die hem direct installed.... om zo over de huidige files te schrijven ...

Of 2. je kan eens kijken in het configuratiescherm .... bij software ... en daar zien of AvP2 niet staat ... normaal gezien werkt het "software" tabblad zo dat je iets kunt verwijderen ... MAAR dat je SOMS ook vandaaruit terug het spel kunt installeren.... (natuurlijk als je al in de reg gesleuteld hebt kan die best reeds weg zijn ;) )

OF 3.Heb je al geprobeerd om de folder van je schijf gewoon te verwijderen ... (waarschijnlijk was dit je eerste actie :p )

OF4. Je kan in de registry zeker de "software" rubriek uit configuratiescherm veranderen ! _zoek enkel in de registry op "uninstall" .... zoeken naar "key/sleutel" met de naam "uninstall" ...

het blijft moeilijk we weten nog niet PRECIES wat je al geprobeerd hebt ... en op die andere forums al een oplossing gevonden? als het een gekend probleem is,is er misschien wel een TOOL of PATCH voor bij de makers van het spel ? Heb je daar al gekeken bij tech support

C ya

Verwijderd

http://techsupport.vuinte...upport/sierra/support.asp

kijk hier eens ... daar staat alles volledig uitgelegd ...

Verwijderd

delete de folder en alle ingewanden van AvP2 en installeer even jv16, te vinden via google of de meuktracker, en remove hem uit je installed items list, draai daarna meteen even regcleaner, zit ook in jv16 zodat je zeker weet dat je alle losse keys kwijt bent... dan zal het instaleren wel weer lukken
Pagina: 1