[W2K Advanced Server] Installatieproblemen - 0xc0000221 fout

Pagina: 1
Acties:

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-08 10:56

Turkish

zhé germans

Topicstarter
Ben op een oude Compaq Prosignia 200 server (PII-233, 192MB Ram) W2k Advanced Server aan het installeren, alleen stuit ik nu al een paar keer op hetzelfde probleem. Iedere keer als de installatiebestanden zijn gekopieerd en er na de herstart opnieuw gestart wordt krijg ik een 0xc0000221 foutmelding - unable to load device driver.
Als ik in de knowledgebase van Microsoft zoek, geven die aan dat het een corrupte file moet zijn en dat je de file moet repairen, dat heb ik nu al een keertje of wat gedaan, maar dat werkt niet. Het is bovendien iedere keer een andere file.
Ik heb nu al een paar keer de hele boel gecleand en helemaal opnieuw begonnen(partitioneren en formatteren), maar hij blijft iedere keer zo hangen.
De search van GOT zegt ook repairen, maar dat werkt dus niet. Ik verdenk zelf evt. m'n oude geheugen/HD. Het is helaas allemaal Compaq, dus ik kan niet ff wat wijzigen in de BIOS.

'When you're not paying for the product, you are the product!'

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-09 15:28

mutsje

Certified Prutser

Je cd-rom kan niet geladen worden. Probeer een andere cd of probeer de cd op een andere machine te installeren. Je cd-rom speler kan ook defect zijn. Dus je hebt meer dan 2 cpu's erin zitten anders kun je net zo goed windows2000 standaard server nemen want advanced kent verder geen voordelen zelfs de licentie is 1000 euro duurder dan standaard.

• Turkish

Turkish

zhé germans

Topicstarter
Hij probeert niet een bestand te laden van de CD-rom het path begint (bijna altijd) met C:\WINNT\System32\....
Maakt voor mij niet zoveel uit, dit is nog een licentie die over is op de zaak ;)

• Turkish

Turkish

zhé germans

Topicstarter
request slotje probleem is opgelost:

Het was idd een defecte HD, Advanced Server is up and running :) ;)