Ik wil graag weten hoe ik via een ASP.NET page een verbinding kan maken met de SQL Server. Ik heb verschillende scripts die hier stonden geprobeerd, mar dat blijkt alleen op de gewone ASP te werken. Ik gebruik SQL Server 2000.
Verwijderd
Java:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| using System.Data.SqlClient; protected void DoConnect() { SqlConnection sqlConn = new SqlConnection(); sqlConn.ConnectionString = "data source=SOURCE;initial catalog=DB;persist security info=False;user id=sa; password=******; workstation id=COMPNAME;packet size=4096"; sqlConn.Open(); // do your queries sqlConn.Close(); } |
Astublieft
Een beetje zelfwerkzaamheid mag zelf ook wel.
Als je een willekeurige ASP.NET of ADO.NET tutorial had opgezocht, had je er zelf ook wel opgekomen.
P&W is niet bedoeld als quick-fix forum en is ook geen McDonalds-code-center.
Hier wordt er van je verwacht dat je zelf moeite wilt doen om iets te bekomen en dat je de moeite wilt doen om iets bij te leren. Het is niet de bedoeling dat men hier alles voor jou gaat voorkauwen.
Als je een willekeurige ASP.NET of ADO.NET tutorial had opgezocht, had je er zelf ook wel opgekomen.
P&W is niet bedoeld als quick-fix forum en is ook geen McDonalds-code-center.
Hier wordt er van je verwacht dat je zelf moeite wilt doen om iets te bekomen en dat je de moeite wilt doen om iets bij te leren. Het is niet de bedoeling dat men hier alles voor jou gaat voorkauwen.
https://fgheysels.github.io/
Dit topic is gesloten.
![]()