RE: Onstabiel Systeem

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• FutureCow
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:06

FutureCow

(C) FutureCow

Topicstarter
Hoe het komt dat jouw bak onstabiel is weten we niet, en daar zullen we ook niet achter komen met de info die jij geeft. Ik zie je ook helemaal niet iets zelf geprobeerd hebben en nu kunnen wij je wel allemaal tips e.d. toewerpen maar neem éérst deze eens door Dit graag lezen eer je post :) en volg de troubleshooter. Wanneer je het een en ander geprobeerd hebt a.d.h.v. de troubleshooter maar ook de search kun je weer een topic openen met je bevindingen indien het probleem nog steeds bestaat. Succes
Ik had zelf al een paar Burn Test gedaan voor mijn CPU en mijn HD gecheck op Bad Clusters. en dat was niets. Nu heb ik dus die mem test gedaan en kwam ik 1e keer bij 187% op een error de 2e keer al op 39%. Nu systeem opnieuw opgestart en geheugen ook op 166 gezet zodat ze weer syngroom(oid) lopen. Heb nu weer memtest aangezet en staat nu op 112% en nog geen errors dus. Maar als ik dus weer errors krijg, kan ik dan nieuw reepje geheugen eisen bij mij computer boer?

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-08 13:04

job

Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

het is dus niet bedoeling hier gewoon door te gaan.
wil je je topic weer open hebben, mail de desbetreffende mod.

of open een nieuw topic waar je een goede startpost in maakt.

of knal in dit topic even een goede startpost, want nu moeten we naar je vorige topic kijken wat je probleem is.

[ Voor 74% gewijzigd door job op 01-07-2003 18:08 ]

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Ja, als je problemen blijft houden, en je geheugen is minder dan een jaar oud, kun je sowieso naar je computerboer terug.
Ik weet het, het moet 2 jaar zijn inmiddels, maar er zijn nog genoeg winkeliers die het op 1 jaar houden.

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:03

Mentalist

[avdD]

Zie damster, en lees de sluitpost van Abbadon nog eens goed door voor je een nieuw topic opent.

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Dit topic is gesloten.