Zit hier met een frusty probleem, heb al soortgelijke dingen hier op GoT gezien maar niemand vermeld dat Windows goed afsluit bij een plotselinge reboot
Dus ik hoop dat ik in die zin deze topic mag posten
zoniet excuzee
PC Config:
AMD XP2000+
Asus A7V333
256 DDR
GeForce4 MX440
1 cdrom, 1 brander, 2 HDs
M'n PC sluit dus willekeurig af door alles in Windows XP af te sluiten en dan ook daadwerkelijk uit te gaan...meestal probeert ie daarna te rebooten maar komt vaak niet ver.
M''n voeding is 300W en heb ik vandaag nog vernieuwd
Klinkt als een warmteprobleem? in BIOS:
MB: 29 ' C
CPU: 61 ' C
CPU Fan RPM: 3139
Vcore: 1.80 V
+3.3 : 3.31 V
+5 : 4.99 V
+12 : 12.84 V
na een poosje uitzetten doet ie het wel een poosje maar dan krijg ik hetzelfde probleem....het is een poosje uit te stellen door bijv. notepad te openen waardoor winxp bij het afsluiten gaat vragen of het bewaart moet worden en dan op "cancel" te klikken
Dus ik hoop dat ik in die zin deze topic mag posten
PC Config:
AMD XP2000+
Asus A7V333
256 DDR
GeForce4 MX440
1 cdrom, 1 brander, 2 HDs
M'n PC sluit dus willekeurig af door alles in Windows XP af te sluiten en dan ook daadwerkelijk uit te gaan...meestal probeert ie daarna te rebooten maar komt vaak niet ver.
M''n voeding is 300W en heb ik vandaag nog vernieuwd
Klinkt als een warmteprobleem? in BIOS:
MB: 29 ' C
CPU: 61 ' C
CPU Fan RPM: 3139
Vcore: 1.80 V
+3.3 : 3.31 V
+5 : 4.99 V
+12 : 12.84 V
na een poosje uitzetten doet ie het wel een poosje maar dan krijg ik hetzelfde probleem....het is een poosje uit te stellen door bijv. notepad te openen waardoor winxp bij het afsluiten gaat vragen of het bewaart moet worden en dan op "cancel" te klikken