Als ik Windows 2000 afsluit dan geeft mn Maxtor VL17 een paar korte tikjes achter elkaar, hij staat dan nog in dat blauw scherm zeg maar, settings al gesaved e.d. erg of nie erg?
Verwijderd
Is het een beetje een pingpong balletje dat stuiterd? zeg maar: tick..tick....tick.......tick
Als dat zo is: snel alles backupen, begin van het einde van je HD (heb er zo al 3 gemold..gelukkig allemaal binnen garantie>:))
En anders, is maar of je hetzelf irri vind...
Als dat zo is: snel alles backupen, begin van het einde van je HD (heb er zo al 3 gemold..gelukkig allemaal binnen garantie>:))
En anders, is maar of je hetzelf irri vind...
Als ie blijft tikken (ook bij normale werking), heb je kans dat de schijf aan het eind begint te lopen (van z'n leven dus).
Crash is dan onvermijdelijk.
Crash is dan onvermijdelijk.
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
Als hij het alleen bij het afsluiten doet kan het ook het parkeren van de koppen zijn.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
Heb verder geen probs met de schijf, doet het prima, 24/7 in gebruik, maar bootte dus afgelopen 2 daagjes gewoon met restart (normaal boot ik bijna nooit, of hij loopt vast) en toen viel me dat op, als ie in gebruik is hoor ik verder ook nix vreemds. Ik back wel ff up, en bestel alvast een nieuwe, extra ruimte kan nooit kwaad.