Toon posts:

HIV onderzoek @ Find-a-Drug

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Voor iedereen die geintereseerd is in HIV onderzoek en DC:

Find-a-Drug is vandaag begonnen met het zoeken naar een cure tegen het HIV virus. Meer informatie vind je hier: http://www.find-a-drug.co.uk/press4d.html

Informatie over Find-a-Drug, de client en ander projecten kun je vinden op hun web-site: http://www.find-a-drug.co.uk/frame.html

-----------------------------------
(P.S. Naast Find-a-Drug is FightAIDS@Home (http://fightaidsathome.scripps.edu/) natuurlijk ook actief in het vinden naar een cure tegen HIV)

Verwijderd

Ik ga dat even lezen, ik ben namelijk wel heel beniewd hoe ze denken brute-force (??) een cure te vinden tegen een virus...

Vind ik een beetje dubieus maargoed.

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-01 14:40

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Dat is inderdaad best intressant...

We shall see...

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 01 July 2003 @ 17:11:
Ik ga dat even lezen, ik ben namelijk wel heel beniewd hoe ze denken brute-force (??) een cure te vinden tegen een virus...

Vind ik een beetje dubieus maargoed.
Ze doen het dezelfde manier als in de eerste fase van het kanker onderzoek bij United Devices. Het verschil is dat tegenwoordig de Think client een factor 40 sneller is.

• Crack
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 12:48

Crack

...ehh.......Mooh?!?

De cliënt is idd een stuk beter geworden. Ik heb 'm recentelijk nog eens geprobeerd en hij is nu wel stabiel. :)

Maar een wu duurde wel iig lang, en het genoemde (reeds voltooide) percentage zegt niet veel, omdat de cliënt soms werk overslaat, waardoor de snelheid nogal varieert. Maar misschien wisselt dat per project, dus misschien had ik 't slecht getroffen.

Er hangt wel een goede sfeer op het forum. Die 20e plats van DPC is nog wel wat magertjes, maar wat wil je met slechts 4 actieve leden.

Leuk project voor een 'stampede' ;) .

[ Voor 7% gewijzigd door Crack op 01-07-2003 20:09 ]

Wereldrecord voor ChicaneLinacB90 Badges

Verwijderd

Topicstarter
Crack schreef op 01 July 2003 @ 20:08:
Maar een wu duurde wel iig lang, en het genoemde (reeds voltooide) percentage zegt niet veel, omdat de cliënt soms werk overslaat, waardoor de snelheid nogal varieert. Maar misschien wisselt dat per project, dus misschien had ik 't slecht getroffen.
Het percentage zegt inderdaad niet veel. Zolang the timer maar loopt en de CPU load 100% is, is alles OK (normaal gesproken :P ).

Verder heeft FaD een punten systeem ingevoerd. Hiermee wordt geprobeerd een beter waardering voor het verrichte werk te geven. De punten berekening is gebaseerd op de CPU, de CPU-load en de totaal verstreken tijd. Voor de statistieken maak het dus niet meer uit of een unit lang of kort duurt, je krijgt punten na verhouding :) .

Verwijderd

zo ff oud topic naar boven halen

maar de TEBbers hebben dit project ook nu weer met wat meer power op gepakt .. eens kijken hoe het hier gaat

Verwijderd

Topicstarter
Goeie timing voor de relaunch van dit topic Soulmaster!!

De eerste HIV target is bijna doorgerekend en F-a-D is net met de tweede HIV target begonnen. :Y)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2003 18:49 ]

Pagina: 1