[BF1942] Administrator rechten nodig?

Pagina: 1
Acties:

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Ik heb 2 dagen geleden mijn computer gefromateerd, lekker schoon en gelijk een 120GB hdd in gezet (Wester Digital WD1200JB, 8Mb Cache :7). Alels schoon, nu heb ik 3 schijven:
C:\ - 7MB (Ongelukje, ik zit dus nu ogpescheept met een 7MB Partitie |:()
D:\ - 120GB (Voor Games)
E:\ - 40GB (Hier staat Windows & Apps op. Trillian, Dock, Themes, Downloads, Photoshop)
Nu install ik BF1942 op D:\, omdat hij dan lekker snel speelt. Maar hij geeft een vreemde error:
code:
1
"Please login with administrator privelleges and try again"

Het rare is, ik heb administrator rechten! Volgens mij komt dit omdat Windows niet op dezelfde schijf staat? Ik moet BF1942 toch gewoon op een andere schijf zetten? Is dat verboden ofzo? Mijn specs kan je in m'n sig vinden.

In iedergeval, bedankt als jullie willen helpen :).
Windows XP Home trouwens

[ Voor 4% gewijzigd door Switch op 01-07-2003 17:03 ]

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-02 19:56
Eigenschappen van die schijf/partitie. Tabblad security, moet je even ownership overnemen.

• Masselink
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-02 09:52

Masselink

Voor de dorst

Je kunt BF1942 gewoon op een andere schijf installeren, geen probleem

Zoek even de registry na. Daar staan ergens paden in.

Koffie en meer...

• Switch
Windows XP Home heeft dat tabblad niet DutchCommando, maar ik denk idd dat het probleem is dat ik niet alle rechten op op de D:\ schijf. Wat erg raar is.

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:22

bonzz.netninja

Niente baffi

het komt denk ik omdat er iets mis is met de ntfs partitie? tenminste, daar denk ik aan als je het over rechten gaat hebben,

daarnaast is het dacht ik altijd aan te raden om je windows op je c: te installe, waarom snap ik niet ;)

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl

• Switch
Ik snap het eigenlijk niet. Ik kan gewoon schrijven en wegschrijven op die schijf, RTCW:ET en Quake III staan er ook op, en die spelen heerlijk. Of hetl igt aan BF1942 of aan Windows/rechten van nieuwe schijf.

En wat maakt het in godsnaam uit of windows op E:\ of C:\ staat? Volgens mij niks aangezien de modernere spellen alle directories opvragen via het register.

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:22

bonzz.netninja

Niente baffi

tja, dat vraag ik mij dus ook af, maar "het slimme nerd vriendjë" brulde dat ooit eens, en ik geloof alles alang ;)

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Ben je Admin, of heb je een account met beheerdersrechten??
Daar zit een stevig verschil tussen...

• Switch
Account met beheerdersrechten, ik keek net en dacht al.. Dat kan niet goed zijn :+

Zal wel komen omdat m'n vader dat geconffiged heeft toen ik tv zat te kijken in de huiskamer :(.
[edit]
Ok, ik snap er echt geen hout meer van.

• Ik ben in Veilige modus ingelogged als Administrator, alle rechten verleend aan normale gebrikers etc. Iedereen, alles heeft nu totale macht over de betreffende schijf.

Terug in Windows, nog steeds dezelfde error.

• Ik ben weer in veilige modus gegaan en heb BF1942 vanuit daar opgestart. Wat krijg ik? Dezelfde error! Ik zit verdorie in Veilige modus EN onder administrator rechten. Volledig! Ik snap er echt helemaal niks meer van! Ligt het dan toch aan Bf1942?

[edit2]
Ik ga nu C:\ maar mergen met E:\ en evnetueel de drivename van E:\ aanpassen naar C:\ :+.

[edit3]
C:\ is nu weg, kan alleen E:\ drivername niet aanpassen aangezien Windows daar op staat |:( :/

[ Voor 75% gewijzigd door Switch op 01-07-2003 21:31 ]

• da Burp
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-09-2021
Installeer je hele bak opnieuw! :) Kan je die vage C partitie ook meteen ff veranderen. Ik bedoel als je net opnieuw geinstalleerd had kan je dat nog wel een keer doen.

• Switch
Gisteravond tot 3:30 's nachts zitten prutsen, ik werd er echt gek van :).

Toen ik die C:\ delete met Partition Magic 6, ging er iets fout. Mijn computer bootte blijkbaar met C:\. Waarom? Dunno. Anyway, na wat gepruts in DOS (fdisk /mbr) werkte het nog steeds. Dus nu heb ik Windows weer geinstalled op E:\ (Eroverheen). Nu is E:\ de bootdrive! Mijn computer boot dus gewoon weer.

Ohja, zelfs Battlefield 1942 werkt weer! Ongelofelijk! :) Bedankt voor jullie hulp in ieder geval ;)
Pagina: 1