Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[CM] Palm m100 als LCD!

Pagina: 1
Acties:

• mark10123
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-09-2014

mark10123

The Art of Modding..!

Topicstarter
Hey Tweakers

Toen ik iets in de search aan het zoeken was kwam ik toevallig een topic tegen over een palm als lcd gebruiken. Er stond toen niet bij of het werkte. Ik heb toen verder gezocht ,maar dat kwam allemaal ophetzelfde uit. Ik moest een dan een matrix orbital emulator downloaden. En dat zou dan icm. met lcd smartie te gebruiken zijn. Dit schreef thunder8. Hieronder het Topic:
[url] Palm als LCD gebruiken. [/url]
En dit is de site van het emulatortje:
http://palmorb.sourceforge.net/

Ik heb die file toen gedownload en toen op mijn palm gezet. Ik toen proberen ,maar het werkte niet. Toen heb ik op google ff gezocht en kwam toen uit op dat ik LCDProc nodig had. Ik ben toen ,maar eens gaan zoeken want op de originele site van lcdproc stond alleen maar een versie voor linux. Ik heb toen wel een paa files gevonden en toen gedownload ,maar die waren alleen maar voor 95/85 en 2000/NT. En er is er geen 1 voor XP.

Dus nu is mijn vraag ,weet iemand of er een lcdproc is voor XP???? Of kan dit mischien op een andere manier??? Nog even ik heb een Palm M100 (ja ik weet het deze is het goedkoopst maar 2 jaar terug had ik nog niet zoveel geld).

Alvast bedankt. :)

P4 3,0HT @ 4,0Ghz. ,Gigabyte 8KNXP ,Corsair TwinX XMS3200 , Dangerden/Asetek/Aqua Comp. WC,Tagan 480W.

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:03
Heb je de win2k/NT files niet geprobeerd? XP lijkt namelijk behoorlijk op Win2k.

anders is dit een mooie gelegenheid om op Linux over te stappen :X

• mark10123

mark10123

The Art of Modding..!

Topicstarter
Ja die heb ik ook al geprobeerd en ik heb ook al alle instellingen van mijn com-poort een keer geprobeerd. En ik stap liever niet over op linux :(

P4 3,0HT @ 4,0Ghz. ,Gigabyte 8KNXP ,Corsair TwinX XMS3200 , Dangerden/Asetek/Aqua Comp. WC,Tagan 480W.

• mark10123

mark10123

The Art of Modding..!

Topicstarter
Weet nou niemand of da kan????

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Niet zo snel kicken a.u.b zie: Algemene gedragsregels (Netiquette) #not-done

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet