Toon posts:

ISDN kanaal pleite ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste medetweakers :P

Ik heb hier een Windows 98 machine staan. Hier zat eerst een Teles modem in en die heb ik dr uit gehaald omdat ie niet reageerde. Terwijl die erin zat heb ik een etech drin gerost en die werkte wel.
Toen heb ik dus die teles verwijderd, starte de pc overnieuw op en nu kom ik bij het volgende probleem:
Als ik een nieuwe verbinding wil maken (normaal via de wizard) dan kan ik geen isdn kanaal kiezen. Sterker nog, de pc zegt dat ie geen modem heeft gevonden.

Ik heb dus t etech kaartje al in een ander PCI slot gedaan en gedeinstalleerd en overnieuw geinstalleerd (wel in goede volgorde en niet door elkaar zoals het hier staat) en nog werkt ie niet ;(

Heb ook al nieuwe drivers geprobeerd, maar werkte ook nie...

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-05 14:56
Wat gebeurt er als je het teles-kaartje weer terug steekt? werkt t dan wel weer of ook niet?

iRacing Profiel

Verwijderd

tja, van die teles kaart is bekend dat hij de nodige rommel op je pc achter laat. als ik ze zie word ik ook altijd spontaan allergisch
maar weet je zeker dat dat etech kaartje in orde is?
8)7 lezen is ook een vak...

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2003 16:55 ]

Verwijderd

Topicstarter
Jah, het etech kaartje is prima, want werkte met teles kaart erin perfect...

En nee, ik ga niet het teles kaartje proberen omdat ik daar principieel (zo ongeveer) op tegen ben..

Heb net RVS Com geinstalleerd.. Kijkuh of dat misschien nog wat helpt..

Verwijderd

Topicstarter
tjeempje.. t werkt ...

Mocht er dus voortaan iemand zijn met eenzelfde probleem, installeer dan gewoon je kaart en probeer RVS Com daarna te installeren (mits bijgeleverd natuurlijk). This should do it !