Zijn er misschien ook GOT-ters die contacten hebben in de RAF/Staffhorst scene ? Donderdag is nl de opruiming aldaar en ik vroeg me af of er leuke koopjes zijn (hopelijk ook de Mordaunt-short 902 speaker om in mij HT als rear te dienen). Nu kan ik altijd wachten tot donderdag om het zelf te zien, maar waarom tot overmorgen uitstellen als je het vanddag ook te weten kan komen nietwaar ?
Nja, waarom zou je het een dag eerder willen weten? Denk niet dat het helemaal de bedoeling is dat het 'uitlekt'...
En ja ik heb contacten
(ik heb er gewerkt)
En ja ik heb contacten
M.a.w. je weet het ook nietKorakal schreef op 01 July 2003 @ 16:06:
Nja, waarom zou je het een dag eerder willen weten? Denk niet dat het helemaal de bedoeling is dat het 'uitlekt'...
En ja ik heb contacten(ik heb er gewerkt)
Kan ik mezelf er vast geestelijk op voorbereiden en de oude JBL's vast inpakken natuurlijk. En het is niet 1 maar 2 dagen. Dus 48 uur niet eten en slapen van de zenuwen
Nu wel
En ik kan vast vertellen dat de MS902 niet in de advertentie staat, alleen de 912...
Sjips, maar misschien matcht die 912 ook wel lekker met mijn 906 jes.
Kan gij mij ook vertellen of er nog Tannoy speakers in de ad komen ?Korakal schreef op 01 juli 2003 @ 16:15:
[...]
Nu wel
En ik kan vast vertellen dat de MS902 niet in de advertentie staat, alleen de 912...
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Thanx
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Ze raken die dingen maar niet kwijt, die stonden vorig jaar ook al in de uitverkoop (sub niet).
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Ik had geen idee van de Uitverkoop/Opruiming, maar ik ga zeker even kijken!!
Verwijderd
uitverkoop voorproefje is heel makkelijk te vinden mensen. Bezoek de site van raf www.raf.nl en dan aanbiedingen en dan advertenties. Controleer die even allemaal, en je weet ongeveer wat je kan verwachten.
Alles staat er al op idd, van de week waren het alleen maar een paar teasers.
Niks erbij voor mij alleen, hoewel de DV4300 wat eerder in de aanbieding had mogen komen, erg mooi geprijsd op 300 euro voor een NTSC/PAL progressive speler.
Niks erbij voor mij alleen, hoewel de DV4300 wat eerder in de aanbieding had mogen komen, erg mooi geprijsd op 300 euro voor een NTSC/PAL progressive speler.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Ik zie een mooie JBL GTS-100 car audio versterker. Broerlief kan weer gerust op pad met zijn boompijp voor €59
Als jij eerder bent that isWekkel schreef op 02 July 2003 @ 12:36:
Ik zie een mooie JBL GTS-100 car audio versterker. Broerlief kan weer gerust op pad met zijn boompijp voor €59
Ecodan warmtepomp
Ik vind het zo nep die uitverkoop bij RAF. Vorig jaar ging ik even kijken (loop er elke dag langs in mijn pauze). Toen zag ik mijn TV staan die ik al 4 maanden had. De opruimingsprijs van RAF was ongeveer hetzelfde als de prijs die ik er bij een ander voor had betaald maanden daarvoor.
De prijzen die RAF normaal vraagt zijn altijd belachelijk hoog.
I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie
Aargh, waarom net nu mijn vakantie eraan zit te komen en ik alle centjes hard nodig zetten ze de Dali Suite 3.5 in de aanbieding van 689 voor 399..
Zat er altijd al over te dubben om die te halen voor bij mijn Suite 2.5 fronts die dan naar achter zouden verhuizen..
Helaas kan dat nu dus niet grmbllll....
Hopelijk over halfjaartje nog te koop voor 399..
Zat er altijd al over te dubben om die te halen voor bij mijn Suite 2.5 fronts die dan naar achter zouden verhuizen..
Aantal prijzen nu zijn prijzen die je normaal alleen in Dld vind...dus dat is lang niet altijd zo.Shuriken schreef op 02 July 2003 @ 13:30:
Ik vind het zo nep die uitverkoop bij RAF. Vorig jaar ging ik even kijken (loop er elke dag langs in mijn pauze). Toen zag ik mijn TV staan die ik al 4 maanden had. De opruimingsprijs van RAF was ongeveer hetzelfde als de prijs die ik er bij een ander voor had betaald maanden daarvoor.
Vraag dan of iemand ze voor je wil halen.Occy74 schreef op 02 July 2003 @ 14:27:
Aargh, waarom net nu mijn vakantie eraan zit te komen en ik alle centjes hard nodig zetten ze de Dali Suite 3.5 in de aanbieding van 689 voor 399..
Zat er altijd al over te dubben om die te halen voor bij mijn Suite 2.5 fronts die dan naar achter zouden verhuizen..Helaas kan dat nu dus niet grmbllll....
[ Voor 32% gewijzigd door JT op 02-07-2003 15:00 ]
Ecodan warmtepomp
Verwijderd
Iemand lief aankijken voor een lening??Occy74 schreef op 02 juli 2003 @ 14:27:
Zat er altijd al over te dubben om die te halen voor bij mijn Suite 2.5 fronts die dan naar achter zouden verhuizen..Helaas kan dat nu dus niet grmbllll....
Er stond vanochtend om al een behoorlijke rij bij de winkel in Hilversum, zal dus toch wel interessant geweest zijn. Marantz 4300 voor 299 euro?
ben blij dat ik niet zo'n vroege vogel benBigfoot schreef op 03 July 2003 @ 11:32:
Er stond vanochtend om al een behoorlijke rij bij de winkel in Hilversum, zal dus toch wel interessant geweest zijn. Marantz 4300 voor 299 euro?
Hier in Amersfoort stonden er ook al een aantal mensen even voor half negen. Ik ben om een uur of tien terug gegaan en het was toen minder druk. De aanbiedingen kloppen wel, maar de HK AVR4500 moest nog wel besteld worden. Over een week of drie zou 'ie moeten arriveren. Ik ben benieuwd...
[ Voor 10% gewijzigd door Joker op 03-07-2003 17:52 . Reden: -typo- ]
Verwijderd
Staffhorst moest die besteld worden, ik vind dit nogal slechte zaak. Adverteer met dingen die je op voorraad hebt, en niet moet bestellen. Maar goed, ik wilde me DV4100 OSE hebben, en die heb ikBigfoot schreef op 03 July 2003 @ 11:32:
Had alleen 10meter scartkabel nodig :x , en dat kost "maar" 99 euro
Wicked gaat DVD kijken
Wat boeit dat nou? Dan wacht je 3 dagen en heb je het alsnog. Ik begrijp alleen niet dat mensen bij RAF/Staffhorst audio kopen. Ok, ik heb mij Atacama Nexus stands daar ook gekocht maar audio is mij daar veel te duur.Verwijderd schreef op 03 July 2003 @ 21:12:
[...]
Staffhorst moest die besteld worden, ik vind dit nogal slechte zaak. Adverteer met dingen die je op voorraad hebt, en niet moet bestellen. Maar goed, ik wilde me DV4100 OSE hebben, en die heb ik
Had alleen 10meter scartkabel nodig :x , en dat kost "maar" 99 euro![]()
Wicked gaat DVD kijken
Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford
Verwijderd
3 dagen?? nou vrolijk volgende week pas. Dus geen 3 dagen maar dik 7 dagen.-Stef- schreef op 03 July 2003 @ 22:40:
[...]
Wat boeit dat nou? Dan wacht je 3 dagen en heb je het alsnog. Ik begrijp alleen niet dat mensen bij RAF/Staffhorst audio kopen. Ok, ik heb mij Atacama Nexus stands daar ook gekocht maar audio is mij daar veel te duur.
En wat betreft dat je dat niet begrijpt is jou mening. Opzich als je het slim aanpakt, kan je daar goed weg komen voor weinig. Maar de meeste snappen dat niet. En met actie dagen als dit, en je hebt toevallig iets in te ruilen dan levert je toch snel een leuke korting op.
Verwijderd
Dan ben ik wel benieuwd waar jij shopt...-Stef- schreef op 03 juli 2003 @ 22:40:
[...]
Wat boeit dat nou? Dan wacht je 3 dagen en heb je het alsnog. Ik begrijp alleen niet dat mensen bij RAF/Staffhorst audio kopen. Ok, ik heb mij Atacama Nexus stands daar ook gekocht maar audio is mij daar veel te duur.
Ik vind dat een aantal aanbiedingen die ze door het jaar hebben wel interessant. Ik heb daar de Marantz sr5300 voor 499 euro een half jaar geleden gekocht en de Marantz dv4300 voor 299 euro 3 weken geleden gekocht. Ik heb ze ergens anders nog niet goedkoper gezien, jij wel?
Pagina: 1