Alle toebehoren wel maar niet de camera in de doos.

Pagina: 1
Acties:

• SLOAPERT
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-02 15:35
Vorige week een Canon Digital Ixus V3 besteld bij Informatique vol vertrouwen omdat ik daar al vaker wat besteld had. Vrijdag de postbode aan de deur geweest, maar er was niemand thuis |:(, dus ik heb maandag het pakketje op laten halen omdat ik zelf werken moest. Die avond dacht ik mooi de camera uit te gaan pakken.
Nou alles zat in de doos hoor op de accu, compact flash kaart en de CAMERA na ;(. Ik verder in de doos zoeken tussen de vulling, maar nee hij zat er echt niet in. Ook het zakje met de handleiding is open.
Vanmorgen dus maar met Informatique gebeld, ze konden het bijna niet geloven en ik moest maar naar het postkantoor gaan om een proces verbaal te laten maken. En dan alles maar terug sturen.
Nu heb ik dat proces verbaal laten invullen op het postkantoor en wordt mij door het meisje daar juist aangeraden de spullen niet terug te sturen maar te gaan wachten op een reactie van de PTT of Informatique.

Heeft iemand enig idee hoe dit goed opgelost kan worden? Als het nou om een klein bedrag zou ik zeggen jammer van de centen maar dit gaat over iets meer dan 400 euro! Kan ik beter gewoon helemaal vanuit het oosten naar Bergschenhoek gaan om het daar te laten zien dat ie er echt niet inzit?

• superjoost
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-02 19:20
tsjemig.
dit heb ik nog nooit gehoord. ik heb zelf ook m'n digicam bij informatique besteld.

Was de doos gewoon nog mooi dicht, met de informatique tape er nog goed omheen?

• kevin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02-2024
Je heb toch een reactie van Informatique gehad? Terugsturen? (Dat schrijf je tenminste) Volgens mij gedraagt dat 'meisje' van het postkantoor zich een beetje verdacht. :? Was het pakketje echt helemaal goed dicht? Met tape van informatique enzo?

• SLOAPERT
Yup pakketje was echt helemaal dicht met wit security tape waarop staat dat als de tape verbroken of beschadigd is dat dit op de vrachtbrief vermeld moet worden. Heeft informatique eigenlijk niet hun eigen tape met het logo erop? Nou ja en dat meisje is wel te vertrouwen, tenminste ken haar al jaren (woon in een boerengat). Maar mocht onderweg de camera eruit zijn gehaald waarom dan niet de lader? en de kabeltjes die erbij zitten.

Verwijderd

wow, da's vaag.

Ik bestel al 2 jaar dingen bij Informatique, echt goeie shop. Dit moet vast wel op te lossen zijn.

Denk dat er bij het inpakken iets verkeerds is gegaan?

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-12-2025
Dat is echt balen. Zelf had ik dat met mijn gsm, alles in de doos, behalve de accu :(.

Als de doos gesealed (hoe schrijf je dat?) was en je camera zat er niet in lijkt mij het de fout van informatique en zullen zij dus de camera moeten vergoeden.

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-02 13:01

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

SLOAPERT schreef op 01 July 2003 @ 15:50:
... Heeft informatique eigenlijk niet hun eigen tape met het logo erop? .
Is blijkbaar op. Ik ontving een pakket met hetzelfde tape. 'vroeger' was het inderdaad logo tape. Is niet vreemd dus.

wel balen van de camera!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:46

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Sjeez... dat dit soort dingen gebeuren :|
Was er aan de buitenkant van de doos te zien dat er een camera in zat?

• DeverauX
  • Niet online

DeverauX

Focus is everything

Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe Informatique hun pakketjes versturen maar wellicht dat TPG kan achterhalen wat de prijs is die ze hebben betaald voor het versturen.
Aan de hand hiervan kunnen ze vervolgens bepalen wat ongeveer het gewicht van het pakket is geweest. (Waaruit je vervolgens kan concluderen of de camera bij het versturen in de verpakking zat of niet. Beetje vergezocht mja :P ).

Ik denk alleen dat dit stap twee is en dat eerst Informatique uitsluitsel moet geven over hoe ze dit denken op te lossen :)

...whatever was distasteful or unpleasant or uncomfortable or painful - music could always soothe that.
All you have to do is reach out to beauty.
Quincy Jones

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-02 18:26

swampy

Coconut + Swallow = ?

...ik denk dat Informatique wel met een oplossing komt....ze zijn een zaak die een naam te verliezen hebben!

Dus het kan een week of twee duren, maar geef informatique even de tijd om het op te lossen.

Jammer daartegen voor je camera, ik ga ervan uit dat je die nodig had voor je vakantie :(

There is no place like ::1

• SLOAPERT
Aan de buitenkant was niks te zien over wat erin zat, en hij zag er ook niet echt alsof die opengemaakt was.

Maar jullie denken dus ook dat ik gewoon de doos van de camera retour moet sturen, en daarbij een brief met het hele verhaal erop, en daarbij ook natuurlijk het procesverbaal van de ptt?

En ja de camera is idd bedoeld voor m'n vakantie. Denk dat ik ondertussen maar ergens anders ff zo'n camera ga kopen en dan maar afwachten met welke oplossing Informatique gaat komen.

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Ik zou nog even contact opnemen met Informatique, met de mededeling dat je eigenlijk voor je vakantie een oplossing zou willen weten, omdat je anders genoodzaakt bent ergens anders een camera te kopen. Op die manier zet je een beetje druk op de ketel.
Misschien is de camera inmiddels wel in een vitrine aangetroffen.

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-02 18:26

swampy

Coconut + Swallow = ?

SLOAPERT schreef op 01 July 2003 @ 17:19:
Aan de buitenkant was niks te zien over wat erin zat, en hij zag er ook niet echt alsof die opengemaakt was.

Maar jullie denken dus ook dat ik gewoon de doos van de camera retour moet sturen, en daarbij een brief met het hele verhaal erop, en daarbij ook natuurlijk het procesverbaal van de ptt?

En ja de camera is idd bedoeld voor m'n vakantie. Denk dat ik ondertussen maar ergens anders ff zo'n camera ga kopen en dan maar afwachten met welke oplossing Informatique gaat komen.
Bel Informatique en zeg dat het voor de vakantie was en graag zo snel mogelijk dus een camera, en of je niet gewoon deze doos terug kan sturen en dat zij een pakketje zo snel mogelijk jou kant op sturen!

There is no place like ::1

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-02 11:54

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Ik werk zelf bij TPG en alhoewel er uiters zorgvuldig met pakketjes etc om wordt gegaan, is het altijd mogelijk dat iemand in het zeer lange traject van afzender naar geadresseerde aan het pakketje kan klooien...

Maar aangezien de tape intact was, en kabels etc wel aanwezig waren lijkt het me eerder een fout van Informatique... Wel altijd als je een pakje afhaald ter plekke controleren of de tape onbeschadigd is, en anders niet tekenen/betalen voor je pakketje en als geweigerd laten terugsturen...

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

• SLOAPERT
Nou oke heb vandaag ff een telefoontje gehad van informatieque, en jeuj :) ik krijg eindelijk m'n camera morgen of woensdag, dus toppie service van hun!!!

[ Voor 9% gewijzigd door SLOAPERT op 14-07-2003 19:48 ]

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Kewl, en nu maar hopen dat die er dan ook echt inzit :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik had eik niet anders verwacht van Informatique, toppie zaak! :)

Verwijderd

Heb zoiets al 2x meegemaakt met Informatique :/

Had een PIII 1Ghz besteld, komt ie aan, maar gewoon kapot :/ allemaal innetjes verbogen en sporen van gebruik (cooler pasta op core..)

2e x had ik een Audigy Bulk besteld, krijg ik een logitech inet toetsenbord....

Beide keren wel garantie, maar tis wel vaag natuurlijk :/
Pagina: 1